مطلع سازی و جلب همراهی مردم، لازمه موفقیت در کنترل و مهار کرونا است

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تقویت اقدامات قرارگاه پدافند زیستی استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و پشتیبانی همه دستگاه های استان از دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این زمینه، مطلع سازی جامعه و جلب همراهی مردم و تشکل های مردمی را لازمه موفقیت در مدیریت و مهار این پدیده دانست.

مطلع سازی و جلب همراهی مردم، لازمه موفقیت در کنترل و مهار کرونا است

محمدرضا پورمحمدی در ششمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان با موضوع آنالیز شرایط بیماری کرونا، تأکید کرد: تا به امروز در تمامی بحران ها و مسائل با همراهی مردم توانسته ایم پیروز باشیم و این بار نیز با مطلع سازی مردم و جلب همراهی آنان خواهیم توانست به سلامت از این پدیده عبور کنیم.

وی با تأکید بر اقدامات جدی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: اولین قدم در این زمینه، مطلع سازی و بالا بردن اطلاعات مردم است و از همه مردم می خواهیم ضمن رعایت دقیق اصول بهداشتی، در صورت داشتن علایم بیماری به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

وی افزود: پرهیز از تجمعات غیرضروری و ضدعفونی کردن تمام مراکزی که محل مراجعه عمومی هستند از دیگر کارهای لازم است که باید از سوی دستگاه های مسئول جدی گرفته گردد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین بر تأمین امکانات و نیازهای بهداشتی مردم تأکید کرد و گفت: نسبت به سلامت مردم، هیچ تعارفی نداریم و دستگاه قضایی به صورت جدی با کسانی که نسبت به انجام وظایف خود در قبال سلامت مردم کوتاهی می نمایند یا نگرانی مردم را وسیله سودجویی قرار داده اند برخورد کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سایر اعضای قرارگاه پدافند زیستی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام یافته برای کنترل بیماری کرونا، دیدگاه های خود را در مورد راهکارهای جلوگیری از شیوع این بیماری ارائه کردند.

در این جلسه همچنین مقرر شد درخصوص تعطیلی مدارس استان، پس از اظهار نظر وزارت بهداشت درباره مناطق آلوده کشور و لزوم تعطیلی مدارس تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 165

به "مطلع سازی و جلب همراهی مردم، لازمه موفقیت در کنترل و مهار کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطلع سازی و جلب همراهی مردم، لازمه موفقیت در کنترل و مهار کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید