اظهارات خصمانه ای علیه مسکو درباره شرایط ناوالنی مطرح شده است

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه روسیه امروز شنبه بیان کرد که در مورد شرایط جسمی آلکسی ناوالنی منتقد دولت این کشور اظهارت خصمانه ای علیه مسکو انجام شده است.

اظهارات خصمانه ای علیه مسکو درباره شرایط ناوالنی مطرح شده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: در رابطه با برآورد های مطرح شده در زمینه عامل اعصاب، باید گفت که سال هاست متخصصان در بسیاری از کشور و همچنین در غرب اعلام نموده اند که ناتو با مواد شیمیایی این چنینی کار نموده است.

این درحالیست که استفان سایبرت سخنگوی دولت آلمان چهارشنبه هفته گذشته ادعا نموده بود که در آزمایش های اجرا شده از آلکسی ناوالنی منتقد دولت روسیه تعیین شده است که وی با ماده شیمیایی نوویچوک (عامل اعصاب) مسموم شده است!

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سخنگوی دولت آلمان در این باره مدعی شد که آلکسی ناوالنی مسموم شده و دولت آلمان این اتفاق را به شدت محکوم می نماید.

لازم به ذکر است، آلکسی ناوالنی چندی پیش بر اثر مسمومیت به کما رفت و همین امر موجب شده تا کشورهای غربی بهانه جدیدی را برای انتقاد از روسیه به دست آورده و هجمه تبلیغاتی گسترده ای را علیه مسکو به راه بیندازند.

این در حالیست که در سال 97 نیز انگلیس ادعا نموده بود که ترور سرگئی اسکریپال جاسوس روس تبار و دخترش توسط دو مامور اطلاعاتی روسیه و با تایید مقامات بلندپایه کرملین با استفاده از همین ماده شیمیائی اجرا شده بود؛ اتهاماتی که کرملین همه آنها را رد نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 548

به "اظهارات خصمانه ای علیه مسکو درباره شرایط ناوالنی مطرح شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات خصمانه ای علیه مسکو درباره شرایط ناوالنی مطرح شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید