خبرنگاران ثبت نام مجدد آزمون دستیاری پزشکی شروع شد

به گزارش تور انگلیس، تهران- خبرنگاران- رییس سازمان سنجش آموزش پزشکی، از شروع مهلت ثبت نام مجدد آزمون دستیاری پزشکی اطلاع داد و گفت: مهلت مجدد ثبت نام در این آزمون از امروز تا روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

خبرنگاران ثبت نام مجدد آزمون دستیاری پزشکی شروع شد

به گزارش روز شنبه معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آبتین حیدرزاده با اشاره به ثبت نام مجدد آزمون دستیاری پزشکی از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه گفت: بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی از امروز، شنبه ششم اردیبهشت ماه 99 شروع شد و داوطلبانی که پیش از این در مهلت های مشخص پیروز به ثبت نام نشدند، با مراجعه به سایت این مرکز به نشانی sanjeshp.ir می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

حیدرزاده اضافه کرد: این مهلت تنها تا روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد و در این بازه زمانی کسانی که پیش از این ثبت نام کردند می توانند به ویرایش اطلاعات خود نیز بپردازند.

رییس سازمان سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: ضوابط و مقررات همان مقررات قبلی و مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام است و تغییری ندارد و زمان دقیق برگزاری این آزمون متعاقباً از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد.

آزمون دستیاری پزشکی 5 تیرماه سال 99 برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 308

به "خبرنگاران ثبت نام مجدد آزمون دستیاری پزشکی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام مجدد آزمون دستیاری پزشکی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید