خبرنگاران فرماندار مهریز: مطالبات مدافعان سلامت پیگیری می شود

به گزارش تور انگلیس، یزد -خبرنگاران - فرماندار مهریز گفت: کادر درمانی، پزشکی و پرستاران مدافعان واقعی خط مقدم مبارزه با کرونا هستنند و تکریم آنها یک رسالت دینی، ملی و انسانی و باید مطالبات آنها پیگیری شود

خبرنگاران فرماندار مهریز: مطالبات مدافعان سلامت پیگیری می شود

رضا زارع زاده مهریزی عصر شنبه با حضور در چند مراکز بهداشت و خانه سلامت از پرسنل بهداشت قدردانی کرد و افزود: نقش کادر پزشکی در معالجه بیماران و پیشگیری از کرونا بر هیچ فردی پوشیده نیست .

وی ادامه داد: پزشکان و پرستاران خالصانه تمام وقت خود را با وجود برخی سختی ها برای تامین سلامتی مردم و ایجاد آرامش جامعه صرف کردند و باید همواره توسط اقشار مختلف و مسوولان قدردان ایثارگری ها بود.

این مسوول اظهار کرد: پزشکان و پرستاران در کنار سایر مجموعه درمان به صورت شبانه روزی همه رنج ها را به جان خریدند تا مردم ما در کمال آسایش به زندگی خود ادامه دهند و دچار بیماری نشوند.

زاع زاده مهریزی تاکید کرد: دولت و مسوولان همراه مردم هیچگاه تلاش مخلصانه مدافعان سلامت را در دوران کرونا فراموش نمی کنندو خاطرات فداکاری ها همواره در ذهن همگان جاوید می ماند.

هم اکنون 33 مرکز بهداشتی و درمانی و خانه بهداشت در مرکز شهرستان و در دهستان های بهادران ، ارنان ، تنگچنار ، خورمیزات و میانکوه با همکاری افزون بر 200 نیرو به مردم خدمات ارائه می کنند.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است و دهستان بهادران با سه هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری این شهر واقع است .

منبع: ایرنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 311

به "خبرنگاران فرماندار مهریز: مطالبات مدافعان سلامت پیگیری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار مهریز: مطالبات مدافعان سلامت پیگیری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید