خبرنگاران 2 داروی کرونا تحت پوشش بیمه سلامت ایلام نهاده شد

به گزارش تور انگلیس، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: 2 داروی رمدسیویر و فاویپیراویر جهت درمان بیماران کرونایی طبق مصوبه شورای عالی بیمه سلامت کشور تحت پوشش این سازمان قرار گرفتند و به تبع آن بیمه سلامت ایلام نیز این داروها را تحت پوشش قرار داده است.

خبرنگاران 2 داروی کرونا تحت پوشش بیمه سلامت ایلام نهاده شد

نورالدین رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: هدف سازمان بیمه سلامت ارائه خدمات مطلوب و حمایت از مردم و بیمه شدگان به خصوص اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه است که در این راستا دفترچه های بیمه سلامت همگانی بدون آزمون وسع و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: قرارداد داروهای بیماران کرونایی در راستای بند ج ماده 70 قانون برنامه ششم توسعه کشور مبنی بر تدوین و ابلاغ بسته پایه توسط وزارت بهداشت و همچنین مصوبه شورای عالی بیمه سلامت کشور در مورد پوشش بیمه ای خدمات و ملزومات پزشکی بیماران مبتلا به کرونا اجرا شده است.

رحیمی یادآور شد: هم اکنون 2 هزار و 400 قلم دارو و 450 قلم تجهیزات پزشکی تحت پوشش بیمه ای سازمان بیمه سلامت قرار گرفته است.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام گفت: 90 درصد هزینه بیماران کرونایی توسط بیمه سلامت و 10 درصد نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می گردد.

389 هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند و دارای 226 مرکز و موسسه طرف قرارداد و 21 دفتر پیشخوان تحت پوشش است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 700

به "خبرنگاران 2 داروی کرونا تحت پوشش بیمه سلامت ایلام نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 داروی کرونا تحت پوشش بیمه سلامت ایلام نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید