سازمان بهداشت جهانی: آمریکا به کانون اصلی کرونا تبدیل می گردد

به گزارش تور انگلیس، سخنگوی سازمان بهداشت در مورد تبدیل شدن آمریکا به کانون اصلی شیوع بیماری کووید-19 هشدار داد.

سازمان بهداشت جهانی: آمریکا به کانون اصلی کرونا تبدیل می گردد

به گزارش به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مارگارت هریس، سخنگوی سازمان بهداشت جهانی امروز سه شنبه خاطرنشان کرد با توجه به جهش شدید در شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، این کشور پتانسیل تبدیل شدن به مرکز لرزه شیوع ویروس کووید-19 را دارد.

سخنگوی سازمان بهداشت جهانی گفت 85 درصد از موارد جدید ابتلا به ویروس کووید-19 که به ما گزارش می گردد مربوط به اروپا و آمریکا است.

هریس با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا گفت هنوز خیلی زود است تا درباره فروکش این بیماری در ایتالیا صحبت کنیم. این مقام مسئول سازمان بهداشت جهانی گفت انتظار می رود شمار قربانیان به ویروس کرونا به طور قابل توجهی افزایش یابد، زیرا همچنان تعداد مبتلایان که به این سازمان گزارش می گردد، رو به افزایش است.

تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز 43 هزار نفر فراتر رفته و همچنین 573 نفر از بیماران تا به امروز جان خود را از دست داده اند. ایالت های نیویورک، واشنگتن و کالیفرنیا بیشترین قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا را دارند.

آندریو کومو، فرماندار ایالت نیویورک در رابطه با شیوع گسترده کرونا در این ایالت گفت: 5707 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا، طی یک روز اخیر در ایالت نیویورک ثبت شده است. او در رابطه با آخرین آمار مربوط به این ویروس در ایالت نیویورک گفت: تا به امروز 20875 مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت کرونا تایید شده است.

از این موارد، 13 درصد احتیاج به مراقبت در بیمارستان دارند و از میان حدود یک چهارم تحت مراقبت های ویژه هستند. تا به امروز 157 مبتلا به ویروس کرونا در ایالت نیویورک جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 232

به "سازمان بهداشت جهانی: آمریکا به کانون اصلی کرونا تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بهداشت جهانی: آمریکا به کانون اصلی کرونا تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید