سالمندان سوئدی از اولویت ICU بیمارستان ها خارج شدند

به گزارش تور انگلیس، مقامات سوئد سالمندان بیش از 80 سال یا سالمندانی با بیش از 60 سال که چند مشکل جسمانی دارند را از اولویت قرار دریافت در بخش مراقبت های ویژه خارج نموده اند.

سالمندان سوئدی از اولویت ICU بیمارستان ها خارج شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس سندی از بیمارستان دانشگاه کارولینسکا در استکهلم، پایتخت سوئد، بیماران مبتلا به ویروس کرونا که سن آنها بیش از 80 سال بوده یا بیماران بالای 60 سال که چند بیماری دارند در اولویت قرار دریافت در بخش مراقبت های ویژه نخواهند بود.

این سند، گزارش های قبلی را تایید می نماید که مقامات سوئد به دنبال اولویت دهی به گروه های مردمی برای قرار دریافت در بخش مراقبت های ویژه هستند و کسانی که احتمال بیشتری برای زنده ماندن داشته باشند در آی سی یو قرار بگیرند.

روزنامه آفتون بلادت سوئد نیز در گزارشی نوشت در کنار بیماران بالای 80 سال، کسانی که بیش از 60 یا 70 سال داشته و چندین مشکل جسمانی دارند نیز از بخش مراقبت های ویژه خارج خواهند شد.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سوئد به بیش از 10 هزار و 150 نفر و قربانیان کرونا در این کشور نیز به 887 نفر رسیده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش مدعی شده بود که سوئد از روش ایمنی جمعی برای مقابله با ویروس کرونا استفاده می نماید اگر چه مقامات سوئد این ادعا را رد کردند. (جزئیات بیشتر)

ایمنی جمعی که پیش تر انگلیس کوشش می کرد از آن برای کنترل شیوع ویروس کرونا استفاده کند روشی است که طی آن بیماران در قرنطینه نگهداری می شوند اما سایر افراد جامعه رها می شوند تا با ابتلای افراد زیادی از جمعیت به بیماری، در برابر آن مقاومت ایجاد گردد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 279

به "سالمندان سوئدی از اولویت ICU بیمارستان ها خارج شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالمندان سوئدی از اولویت ICU بیمارستان ها خارج شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید