شهردار تبریز اطلاع داد: پل همسان، اتفاقی مهم در روان سازی معضل ترافیک

به گزارش تور انگلیس، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز با بیان اینکه پل همسان کابلی، پروژه ای مهم، تاثیرگذار و برجسته در روان سازی ترافیک شهر است، از افتتاح قریب الوقوع این پروژه و پروژه های جانبی آن در روزهای آینده اطلاع داد.

شهردار تبریز اطلاع داد: پل همسان، اتفاقی مهم در روان سازی معضل ترافیک

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛ایرج شهین باهر با اشاره به اینکه آسفالت ریزی رویه پل همسان کابلی به اتمام رسیده، گفت: این پروژه مهم در حوزه شهرداری منطقه 2 با قرار دریافت در مرکزی ترین جهت عبوری شهروندان از جاده ائل گلی و به علت همجواری با مهمترین جهت ورودی شهر به وسیله دروازه تهران، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی در این نقطه از شهر ایفا خواهد نمود.

او افزود: رمپ شمال غربی پل کابلی به جاده ائل گلی به طول 400 و عرض 12 متر در مراحل پایانی اجراست و عملیات آسفالت ریزی رویه آن به اتمام رسیده و شناژ دیواره جهت نیز در حال قالب بندی و آرماتوربندی است.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به عملیات اصلاح هندسی امتداد لوپ جنوب غربی پل کابلی اظهار داشت: سومین پروژه روان سازی عبور و مرور در این منطقه در قالب لوپ اتصالی به طول 70 متر و عرض 6 متر به اجرا درآمده که امتداد جهت جنوب غربی پل کابلی را از مجاورت هتل شهریار به جهت اصلی جاده ائل گلی، متصل می نماید.

او افزود: پروژه های مکمل پل همسان کابلی با رمپ و لوپ های پیرامونی و جهتهای مواصلاتی در قالب 5 پروژه و توسط 5 پیمانکار مجزا در حال اجراست که پس از بهره برداری، شاهد اتفاق بزرگی در حوزه شهرسازی و برطرف ترافیک شهری خواهیم بود.

ایرج شهین باهر اعلام نمود: این طرح مهم ترافیکی با صرف اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال هزینه تملک و اجرا در مراحل پایانی اجرا قرار گرفته است در روزهای آینده به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 941

به "شهردار تبریز اطلاع داد: پل همسان، اتفاقی مهم در روان سازی معضل ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تبریز اطلاع داد: پل همسان، اتفاقی مهم در روان سازی معضل ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید