چاینادیلی: دنیا از مبارزه چین با کرونا درس بگیرد

به گزارش تور انگلیس، چاینا دیلی با ذکر راه های پیروز دولت پکن در مهار ویروس کرونا نوشت: تمامی دنیا باید از چین درباره مقابله با ویروس کرونا درس بگیرند.

چاینادیلی: دنیا از مبارزه چین با کرونا درس بگیرد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، روزنامه چاینا دیلی نوشت، تمامی دنیا باید از نحوه مقابله چین با ویروس کرونا، تشخیص زودهنگام، قرنطینه و درمان اولیه به منظور متوقف کردن انتشار دنیای این ویروس درس بگیرند.

اگرچه ویروس کرونا نخستین بار سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین کشف شد و مقام های این کشور در ابتدا در صدد برآمدند تا انتشار آن را مخفی نمایند، اما این کشور کوشش دارد تا بر نقش مثبت خود در کنترل گسترش دنیای این بیماری تاکید کند.

چین حالا با کاهش قابل ملاحظه مبتلایان جدید به این ویروس روبروست و توجهش را به سمت کنترل موارد ابتلا از سایر کشورها که با این ویروس دست و پنجه نرم می نمایند، معطوف نموده است.

چاینادیلی نوشت، سنگاپور، ژاپن و کره جنوبی همگی تمامی توجه خود را برای سرکوب این بیماری بر اساس تجربیات و درس های مقابله موفقیت آمیز چین با این ویروس معطوف نموده و چین نیز به صورت فعالانه تجربیاتش را در اختیار این کشورها قرار داده است.

این روزنامه همچنین نوشت، البته تمامی کشورها به این مساله توجه نمی نمایند و این مساله افزایش احتمالی گسترش دنیای این مساله را در پی دارد. با وجود اوضاع جدی، بعضی از کشورها کوشش نموده اند تا خطر این بیماری ویروسی را کم اهمیت جلوه بدهند و اقدامات آنها در راستای کنترل این بیماری ناکافی است. وخیم شدن اوضاع در بعضی از این کشورها نشان دهنده اهمیت اقدامات هدفمند برای بهبود اوضاع قرنطینه و درمان است و بایستی ارتباطات و همکاری ها برای بهبود اقدامات و کوشش ها تقویت گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 213

به "چاینادیلی: دنیا از مبارزه چین با کرونا درس بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاینادیلی: دنیا از مبارزه چین با کرونا درس بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید