تور ارزان روسیه: اراضی مورد احتیاج 224 هزار واحد مسکونی در آذربایجان غربی تامین شد

به گزارش تور انگلیس، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با حمایت دولت و دستگاه های اجرایی زمین مورد احتیاج 224 هزار واحد مسکونی در 14 شهرستان استان تامین شده است.

تور ارزان روسیه: اراضی مورد احتیاج 224 هزار واحد مسکونی در آذربایجان غربی تامین شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سیدمحسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگاران از ارومیه، اظهار کرد: توجه به بخش زیرساختی مسکن و تامین آن، ساده ترین زیرساخت های رفاه اجتماعی در آذربایجان غربی مورد توجه دولت سیزدهم بوده و در این راستا اقدام به تامین زمین برای فراوری 224 هزار واحد مسکونی شده است.

حمزه لو تاکید نمود: فراوری مسکن برای مردم از اولویت های این نهاد است و مقرر شده است 179 هزار واحد مسکونی تا چهار سال آینده در این استان ساخته و به متقاضیان تحویل داده گردد.

وی فراوری و تامین مسکن را گامی موثر در راستای محرومیت زدایی برشمرد و ادامه داد: تا به امروز با حمایت دولت و دستگاه های اجرایی زمین مورد احتیاج 224 هزار واحد مسکونی در 14 شهرستان آذربایجان غربی تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: برنامه اجرایی قانون جهش فراوری مسکن در استان جلوتر از آئین نامه ابلاغی عملیاتی شده است و با اینکه سهم استان در قانون فراوری 178 هزار و 962 واحد مسکن در مدت چهار سال معین شده است، اما برای 224 هزار واحد مسکن زمین تأمین شده است.

حمزه لو تحصیل 24 هزار هکتار اراضی ملی در داخل حریم را اقدام برجسته در تأمین زیرساخت های لازم جهت تحقق قانون جهش فراوری مسکن برشمرد و گفت که اراضی مطابق با ضوابط و مقررات طرح تفصیلی تأمین می گردد و دسترسی آسان به خدمات زیربنایی یک اصل در اجرای طرح های حمایت از فراوری و عرضه مسکن قلمداد می گردد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1274

به "تور ارزان روسیه: اراضی مورد احتیاج 224 هزار واحد مسکونی در آذربایجان غربی تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: اراضی مورد احتیاج 224 هزار واحد مسکونی در آذربایجان غربی تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید