برف و باران در جاده های 23 استان

به گزارش تور انگلیس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده های 23 استان کشور اطلاع داد.

برف و باران در جاده های 23 استان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین شرایط جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه های قزوین-کرج-تهران در محدوده های پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه تا پل کلاک، نیمه سنگین است.

رئیس مرکزاطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت:در بعضی از محور های استان های آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، تهران، البرز، مازندران، سمنان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی گفت:در بعضی از محور های استان های ایلام، لرستان، خوزستان، فارس، بوشهر، اصفهان، یزد و گیلان باران می بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به بارش ها و لغزندگی جاده ها از رانندگان درخواست کرد: سرعت مطمئنه را لحاظ نموده و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری نمایند.

سرهنگ شیرانی توضیح داد: رعایت فاصله طولی بیشتر در هنگام بارش و استفاده از چراغ مه شکن در شرایط مه گرفتگی و بارش های شدید باران و همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و پر بودن باک سوخت در ایام رانندگی در جاده ها لازم است.

وی گفت: محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی ابلاغی ستاد کرونا در شهر ها و جاده ها کماکان ادامه دارد و کنترل با استفاده از دوربین هاو تیم های گشتی در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 694

به "برف و باران در جاده های 23 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و باران در جاده های 23 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید