برترین روش فروش تورهای لحظه آخری

به گزارش تور انگلیس، با استفاده از دستگاه دایرکت می توان شماره موبایل مشتریان را به روش محترمانه ای جمع آوری کرد.

برترین روش فروش تورهای لحظه آخری

در گذشته برای هر کاری یک وسیله جداگانه احتیاج بود، برای ثبت تصاویر، دوربین؛ برای ضبط صدا، ویس رکوردر؛ برای نوشتن شماره تلفن ها، دفتر تلفن و غیره، اما با ورود موبایل همه ابزارها تنها در یک گوشی خلاصه شد؛ بنابراین سریع ترین راه ارتباط انسان با دنیای خارج موبایل شد و برعکس، سریع ترین راه دستیابی به افراد نیز همین خط و گوشی موبایل است.

این روزها کسب و کارها برای دستیابی سریع به مشتری های خود احتیاجمند پیدا کردن سریع ترین راه ارتباطی با آن ها هستند و سریع ترین راه چیزی جز همین موبایل نیست، روشی که در عین سرعت دستیابی، هدفمند و شخصی سازی شده نیز است.

اگر شخصی صاحب یک آژانس هواپیمایی است، برترین راه آگاه کردن مشتریان از تخفیف ها و آفرها و برترین تورهای لحظه آخری این است که یک پیامک ناقابل به شماره موبایل او ارسال گردد، راهکار این کار ساده است، کافی است یک دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت روی کانتر آژانس هواپیمایی خود گذاشته و از مشتریانی که برای خرید بلیت هواپیما و تورهای گردشگری به آژانس رجوع می نمایند خواست شماره موبایل خود را در دستگاه وارد نمایند (حتی برای مشتریان تلفنی از آن ها اجازه گرفت و شماره شان را وارد دایرکت کرد) و دیگر تمام! به این ترتیب آژانس هواپیمایی می تواند تورهای لحظه آخری خود را برای علاقه مندان پیامک نمایند؛ اما دستگاه دایرکت چیست؟

افرادی که تصمیم به خرید دایرکت، دستگاه ثبت شماره موبایل دارند باید بدانند این دستگاه به آنها چه امکاناتی خواهد داد، در ادامه این امکانات مرور می گردد:

  • شماره مشتری بلافاصله بعد از وارد شدن در پنل دستگاه دایرکت ذخیره می گردد؛ یک بار برای همواره!
  • به محض وارد شدن یک شماره در دستگاه دایرکت، متنی که شخص معین نموده است برای آن شماره پیامک می گردد. می توان لینک شبکه های اجتماعی را نیز در آن متن قرار داد و از مشتریان خواست پیج اینستاگرام را فالو نمایند؛ اما این آخر داستان نیست! چون می توان فهمید کدام مشتری پیج را فالو نموده و کدام یک فالو ننموده است، بنابراین بعد از مدتی دوباره می توان برای مشتریانی که پیج را فالو ننموده اند یک پیامک تازه فرستاد و درخواست کرد به جمع فالورها اضافه شوند.
  • بعلاوه می توان پس از ذخیره تعدادی شماره موبایل با مراجعه به پنل دایرکت یک پیامک انبوه برای همه ارسال کرد.

مشتریان با رضایت کامل شماره خود را داده اند و منتظر تماشا پیامک های تورهای لحظه آخری هستند. پس چون مشتری با رضایت شماره خود را داده، پیامک حتی برای کسانی که اس ام اس های تبلیغاتی را مسدود نموده اند نیز ارسال خواهد شد.

  • یکی از مزیت های داشتن دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت این است که جایگزین خوبی برای کارت ویزیت است؛ کارت ویزیتی که می توان به مشتری خود داد نهایتا از لحظه دریافت تا لحظه رسیدن به اولین مکان مثل خانه یا اداره در جیب او خواهد بود و بعد از آن معین نیست چه سرنوشتی در انتظار کارت ویزیت است! اما با یک پیامک که هم هزینه کم تری دارد و هم اثر بیشتری، می توان کارت ویزیت خود را به داخل گوشی مشتری کشانید!

پس آژانس های هواپیمایی می توانند مشتری های خود را با دایرکت از تورهای لحظه آخری باخبر نمایند. این دستگاه را هم اکنون می توان از دیجی کالا خریداری کرد یا برای خرید مستقیم از شرکت عصر فرا ارتباط، عدد 8 را به شماره 30008032 پیامک نمایند تا همکاران این مجموعه با آنها تماس بگیرند.

منبع: کجارو / panel.direct
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1318

به "برترین روش فروش تورهای لحظه آخری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین روش فروش تورهای لحظه آخری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید