تعبیر خواب پلیس

به گزارش تور انگلیس، با تعبیر خواب پلیس، تعبیر خواب پاسبان، تعبیر خواب دستگیر شدن توسط پلیس و تعبیر خواب یاری کردن پلیس در مجله اینترنتی خبرنگاران همراه ما باشید.

تعبیر خواب پلیس

سرویس سرگرمی - پلیس در رویا می تواند نشان دهنده اینکه چه چیز از لحاظ معیارهای اجتماعی درست یا نادرست است باشد، حس اینکه چه چیزهایی سبب می گردد دیگران ما را تنبیه نمایند یا از ما منزجر شوند در خواب به صورت پلیس نمایان می گردد، این تصویر بیشتر به قراردادهای قانونی که میان ما و اجتماع برقرار است اشاره می نماید تا احساس درونی ما در باب درستی و راستی یا احساس گناه یا شرم

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تعبیر خواب پلیس

مطیعی تهرانی:

  • دیدن پاسبان و پلیس در خواب نیکو است و خداوند به قدر و منزلت بیننده خواب می افزاید.
  • اگر در خواب دیدید که خودتان پلیس یا پاسبان شده اید و لباس پاسبانی پوشیده اید خواب شما می گوید که ناخود مطلع از چیزی و کسی بیمناک هستید و می ترسید لیکن خواب بدی نیست و نباید نگران باشید.

آنلی بیتون: دیدن پاسبان در خواب، علامت آن است که تغییراتی نامساعد در زندگی شما روی خواهد داد که موجب می گردد رنج عظیمی را تحمل کنید.

لوک اویتنهاو می گوید: پلیس: غصه

لیلا برایت می گوید: دیدن پلیس در خواب، بیانگر آن است که باید بیشتر مراقب خودتان باشید تا دچار اشتباه نشوید.

تعبیر خواب یاری کردن پلیس

لیلا برایت: اگر خواب ببینید که پلیسی به شما یاری می نماید، نشانه آن است که با مطلعی اتفاق بدی را از خودتان دور می کنید.

آنلی بیتون: اگر خواب ببینید پلیسی با دادن قول شرف در مقابل قاضی آزاد می شوید، علامت آن است که در کارهای زندگیتان شاهد تغییرات و نواساناتی خواهید بود.

تعبیر خواب دستگیر شدن توسط پلیس

آنلی بیتون می گوید:

  • اگر خواب ببینید پلیس شما را به خاطر جرمی که مرتکب نشده اید دستگیر می نماید، علامت آن است که به شکل باور نکردنی از رقبای خود پیش می گیرید.
  • اگر خواب ببینید پلیس شما را به خاطر جرمی که مرتکب شده اید دستگیر می نماید، علامت آن است که با حوادثی نامطلوب روبرو خواهید شد.
  • اگر خواب ببینید از دست پاسبانی که می خواهد شما را دستگیر کند فرار می کنید، نشانه آن است که به کارهای غیر قانونی دست خواهید زد.
منبع: setare.com
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 638

به "تعبیر خواب پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید