تقابل زودهنگام بازیکنان جنجالی سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ظهر امروز در کوالالامپور مالزی برگزار گردید تا تیم های راه یافت 9 به به این بازی ها حریفان خود را بشناسند.

تقابل زودهنگام بازیکنان جنجالی سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس در گروه E با الریان قطر، گوا هند و برنده بازی نماینده عراق و امارات همگروه شد تا قهرمان منطقه غرب آسیا در سال 2020 کار نسبتاً راحتی برای صعود از این گروه داشته باشد.

پرسپولیس در حالی با الریان قطر همگروه می گردد که شجاع خلیل زاده مدافع فصل گذشته این تیم در انتقالی پر سر و صدا به این تیم قطری پیوست تا نتواند برای سرخپوشان در فینال بازی کند.

استقلال تهران نیز در گروه C با الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه شد تا آبی پوشان پایتخت نیز با هافبک بازی از فصل گذشته خود روبرو شوند.

علی کریمی که ابتدای فصل به القطر پیوست اما در ادامه به الدحیل رفت تا در این تیم بازی کند. هافبک تاثیرگذار آبی ها که نماندن او در بین استقلالی ها ناراحتی طرفداران این تیم را به همراه داشت حالا باید خود را آماده تقابل با هم تیمی های سابق کند.

تقابل جذابی که در رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا برای سرخابی ها رقم خواهد خورد تا این دو بازیکن خیلی زود به مصاف تیم های قبلی خود بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 813

به "تقابل زودهنگام بازیکنان جنجالی سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل زودهنگام بازیکنان جنجالی سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید