خبرنگاران روکش آسفالت جاده اندیکا - مسجدسلیمان شروع شد

به گزارش تور انگلیس، اهواز - خبرنگاران - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا گفت: روکش آسفالت جاده اندیکا - مسجدسلیمان با اعتباری بیش از 57 میلیارد ریال شروع شد.

خبرنگاران روکش آسفالت جاده اندیکا - مسجدسلیمان شروع شد

کورش دهنو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: طول عملیات این پروژه 13 کیلومتر است که اعتبار آن از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی اضافه کرد: در این پروژه نقاط آسیب دیده ترمیم و لکه گیری و در خاتمه روکش آسفالت میشود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا ادامه داد: با توجه به اینکه بخش زیادی از این جاده در بارندگی و سیلاب فصلی خسارت دیده بود و جاده بین استانی اندیکا - شهرکرد از این جهت عبور می نماید، این پروژه در اولویت کار راهداری نهاده شد.

وی گفت : این پروژه از فروردین سال جاری فعال شده و تا خرداد آینده به طول می انجامد.

راه های روستایی اندیکا بازسازی و بهسازی شدند

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای اندیکا گفت: بعضی راه های روستایی این شهرستان که در جریان بارندگی و سیلاب های زمستانه و بهاره گذشته آسیب دیده بودند، با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات این اداره بازسازی و بهسازی شدند.

کورش دهنو در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: تسطیح ، بهسازی ، اجرای کانال دفع آب و لکه گیری آسفالت از جمله اقدمات اجرا شده در این روستاها بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا ادامه داد: این روستاها شامل بگسی ، مزارنده ، بستانک ، گچ وار منگشتی یک و 2 ، پیر محمود سر پر عیدوندها ، سادات دولینجان ، پیوندی ، بزگ آباد آب چندار ، تخت ملک و ... بودند.

وی گفت: کار لکه گیری و بازسازی نقاط آسیب دیده در جاده های اصلی و فرعی شهرستان اندیکا نیز با کوشش راهداران در حال اجرا است.

در شهرستان اندیکا 850 کیلومتر راه وجود دارد که 163 کیلومتر آن راه اصلی و فرعی آسفالته، 187 کیلومتر راه روستایی آسفالته و 500 کیلومتر راه روستایی و عشایری فاقد آسفالت وجود دارد که از این 500 کیلومتر 320 کیلومتر در حوزه راهداری و حدود 180 کیلومتر در حوزه امور عشایر واقع شده است.

شهرستان اندیکا با سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو در شمال شرق خوزستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 352

به "خبرنگاران روکش آسفالت جاده اندیکا - مسجدسلیمان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روکش آسفالت جاده اندیکا - مسجدسلیمان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید