رؤسای جشنواره های استانی قصه گویی کانون معرفی شدند

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون و رئیس بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در احکامی جداگانه، مدیران کل استان های کشور در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان را به سمت رئیس جشنواره های استانی قصه گویی معرفی نموده است.

رؤسای جشنواره های استانی قصه گویی کانون معرفی شدند

فلاح در این احکام ضمن اشاره به پیشینه تاریخی قصه گویی، آن را ابزاری امروزی دانست که پابه پای رسانه های مدرن، برای بچه ها و نوجوانان گیرا و تأثیرگذار است؛ به همین سبب جشنواره قصه گویی به عنوان بستری برای توسعه و ترویج فرهنگ دلچسب قصه گویی همیشه برای کانون پرورش فکری مهم و در اولویت است.

رئیس جشنواره بیست وپنجم قصه گویی در ادامه این احکام آورده است: با هدف رشد و اعتلای فرهنگ قصه گویی، حفظ مفاهیم و ارزش های تربیتی، دینی و اخلاق اسلامی، 31 استان کشور با فرهنگ هایی کهن و دنیایی پر از قصه های رنگارنگ، میزبان بخش استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون می شوند.

فلاح در این احکام اظهار امیدواری نموده است با بهره گیری از تعهد و تجربه های مدیریتی برای عمومی سازی و مردمی سازی قصه گویی، ظرفیت های فرهنگی استان ها در جلب مشارکت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و تأمین امکانات و منابع مالی، برنامه ریزی و هماهنگی با کارشناسان دبیرخانه و مدیر اجرایی جشنواره، شاهد یکی از برترین و خاطره انگیزترین جشنواره های قصه گویی در استان ها باشیم.

رئیس بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در خاتمه این احکام بر تحقق عمومی سازی و مردمی سازی قصه گویی، دعوت به مشارکت حداکثری آحاد جامعه و آموزش آنها، استخدام حداکثری ظرفیت رسانه، ورود هدفمند خانواده ها به فضای جشنواره، هم افزایی کارا با مدارس و آموزش و پرورش، ماناسازی محتواهای تولیدی و همکاری نزدیک با دبیرخانه جشنواره قصه گویی تأکید نموده است.

مرحله خاتمهی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان همزمان با شب یلدا 1402 برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1642

به "رؤسای جشنواره های استانی قصه گویی کانون معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رؤسای جشنواره های استانی قصه گویی کانون معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید