روایت زندگی یک توریست با شیوه متفاوت و سدهای پیش راه زن خلبان در تاک، فیلم

به گزارش تور انگلیس، تهران (پانا) - دومین قسمت تاک با اجرای داریوش کاردان و تهیه کنندگی و کارگردانی مریم نوابی نژاد امشب بعد از گفتگوی ویژه خبری روی آنتن شبکه دو می رود.

روایت زندگی یک توریست با شیوه متفاوت و سدهای پیش راه زن خلبان در تاک، فیلم

به گزارش مشاور رسانه ای، برنامه تلویزیونی تاک که اولین قسمت آن چهارشنبه هفته گذشته روی آنتن رفت، اولین تداکس تلویزیونی است که به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم نوابی نژاد با رویکرد امیدبخشی و ارائه ایده های شایسته توسعه در شبکه دو سیما فراوری شده است.

این برنامه بازگشت دوباره داریوش کاردان مجری پیروز و صریح اللهجه به تلویزیون است.

تاک اولین کوشش یک برنامه ساز در تلویزیون برای بازسازی تجربه تداکس های پیروز و رسیدن به استانداردهای روز جهان برای این نوع برنامه است که راویان آن از امید پس از ناامیدی و آسانی پس از سختی ها می گویند. در قسمت دوم این برنامه شهاب چراغی جهانگردی با شیوه متفاوت جهانگردی و سفرهای عجیب و ملیکا کریمی خلبان زن از تجربه برخاستن دوباره پس از بارها شکست و افسردگی روایت خواهند کرد.

در قسمت اول تاک سوسن پرور بازیگر روایت شنیده نشده ای از فراز و فرودهای زندگی خود در فضای مجذوب کننده استودیوی این برنامه بیان نمود. او از سختی هایی که پس از مهاجرت به تهران برایش پیش آمده بود گفت. از تجربه شغل های پیتزافروشی و کارت پخش کنی و اتفاق عجیبی که دل مادرش را به درد آورد. این بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون در ادامه اما از صبر و پیگیری به عنوان کلید پیروزیتش نام برد و با روایتش تماشاگران داخل استودیو را به وجد آورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1308

به "روایت زندگی یک توریست با شیوه متفاوت و سدهای پیش راه زن خلبان در تاک، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت زندگی یک توریست با شیوه متفاوت و سدهای پیش راه زن خلبان در تاک، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید