زمین 50 هزار واحد مسکن ملی تامین شد ، افتتاح تعدادی از واحدها در هفته دولت

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران، علیرضا تابش در مورد آخرین اقدام بنیاد مسکن برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، گفت: کلنگ افتتاح تعدادی از واحدهای مسکن ملی تحت مسئولیت بنیاد در هفته دولت به زمین زده می گردد.

زمین 50 هزار واحد مسکن ملی تامین شد ، افتتاح تعدادی از واحدها در هفته دولت

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به این مطلب که در مجموع معادل 50 هزار واحد در چند گروه ساخت مسکن ملی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است، اضافه کرد: از حدود 50 هزار واحدی که تامین زمین شده حدود 13 هزار واحد توسط بنیاد مسکن، مستقیما احداث می گردد، 11 هزار و 447 واحد توسط خود مردم و به شکل مشارکتی با حمایت بنیاد مسکن، 14 هزار و 834 واحد به شکل انبوه سازی توسط انبوه سازان زیر نظر بنیاد و 9 هزار و 400 واحد انفرادی ساخته خواهد شد.

تابش اظهار داشت: بر اساس تازه ترین آمار، تا به امروز پرونده 5124 متقاضی مسکن ملی کامل شده که این تعداد آورده اولیه واحدهای خود را تامین نموده و در حسابی به همین منظور واریز نموده اند که رقمی معادل 220 میلیارد تومان، است.

وی یادآور شد: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان باید تا 15 شهریور، آورده خود را برای مسکن ملی به حسابی تحت همین عنوان واریز نمایند. چنانچه واریز اولیه مسکن ملی توسط بخشی از متقاضیان انجام نگردد، آنها حذف خواهند شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مورد افزایش تسهیلات مسکن روستایی از 40 به 50 میلیون تومان، شرح داد: افزایش تسهیلات مسکن روستایی به 50 میلیون تومان در هیات دولت مصوب شده است که در هفته جاری به بانک ها از سوی بانک مرکزی ابلاغ می گردد و با مشخص سهم هر بانک و ابلاغ به بانک ها، عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 442

به "زمین 50 هزار واحد مسکن ملی تامین شد ، افتتاح تعدادی از واحدها در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین 50 هزار واحد مسکن ملی تامین شد ، افتتاح تعدادی از واحدها در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید