سفر اپ: با 360Cities به سفری 360 درجه بروید

به گزارش تور انگلیس، 360Cities نام سرویسی است که تصاویر 360 درجه ای را از مکان های معروف سراسر دنیا در اختیار کاربران قرار می دهد. همراه خبرنگاران باشید تا در این مقاله از سری مقالات سفر اپ به معرفی اپلیکیشن 360Cities بپردازیم.

سفر اپ: با 360Cities به سفری 360 درجه بروید

امروزه تکنولوژی وارد تمام بخش های زندگی شده است و با یک موبایل هوشمند هم می توان روی کاناپه به سفری دور و دراز رفت. چندی پیش در سری مقالات سفر اپ از خبرنگاران به معرفی اپلیکیشن نمای خیابان گوگل پرداختیم که به وسیله آن می شد در شهر های مختلف دنیا قدم زد و با محیط های مختلفی به وسیله موبایل آشنا شد. اما سرویس مذکور گوگل محدودیت هایی نیز داشت. زیرا تنها تصاویر شهر های خاصی در این سرویس گنجانده شده اند و نمی توان به بیشتر مکان های معروف سر زد. در این مقاله از خبرنگاران به اپلیکیشن 360Cities می پردازیم که نمای 360 درجه ای (پانوراما) را از اغلب مکان های معروف دنیا در اختیار کاربران قرار می دهد.

360Cities نام سرویسی است که کاربران به وسیله آن می تو انند مکان های مهم دنیا را به صورت 360 درجه مشاهده نمایند. این سرویس هم وب سایت و هم اپلیکیشن برای دستگاه های هوشمند دارد که از هر دو طریق می توان به سفری 360 درجه ای رفت. استفاده از این سرویس ساده و آسان است و تنها با جستجو کردن نام مکان مورد نظر، می توانید به تصاویر 360 درجه ای آن دسترسی پیدا کنید. نکته جالب اینکه تصاویر 360 درجه بسیار زیادی نیز از شهر های مختلف ایران در این سرویس وجود دارد. این اپلیکیشن را می توان در هدست های قابلیت مجازی نیز استفاده کرد. پس اگر شما نیز مایل هستید تا به سفر های 360 درجه ای بروید، این اپلیکیشن 360Cities می تواند کمک گر بسیار خوبی برایتان باشد. به وسیله لینک های زیر می توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه های هوشمندتان دانلود و نصب کنید.

منبع: کجارو / کجارو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1355

به "سفر اپ: با 360Cities به سفری 360 درجه بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با 360Cities به سفری 360 درجه بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید