شرایط تحویل واحد مسکونی برای کارکنان نزاجا آسان تر می گردد

به گزارش تور انگلیس، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در راستای بهبود منزلت اجتماعی کارکنان نزاجا گام برمی داریم، گفت: 23 هزار واحد مسکونی نزاجا در حال ساخت و تحویل دهی است.

شرایط تحویل واحد مسکونی برای کارکنان نزاجا آسان تر می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری، با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا بر بهبود شرایط معیشتی کارکنان نزاجا گفت: از آنجایی که معظم له همیشه بر منزلت و شأن اجتماعی کارکنان نیروی زمینی ارتش توجه ویژه داشته اند و بر بهبود شرایط معیشتی تاکید نموده اند، ما هم با حمایت و پشتیبانی رهبری عزیز پیروز شدیم 23 هزار واحد سازمانی را جهت ساخت و بهره برداری کارکنان این نیرو تمهید و برنامه ریزی کنیم.

وی اضافه نمود: الحمدلله نیروی زمینی در این راه پیروز بوده و تا به امروز رقم قابل توجهی از این 23 هزار واحد مسکونی ساخته شده و مابقی هم به مرور در حال احداث است و طبق نوبت در مراسم های پیش رو به کارکنان عزیز اهدا می گردد.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه این واحد های سازمانی در 24 شهر در حال ساخت هستند، گفت: طبق شرایط اعلامی، کارکنانی که حائز شرایط باشند در الویت تحویل منازل سازمانی قرار دارند.

امیر حیدری ادامه داد: البته برنامه ریزی ها به نحوی بوده است که در آینده شرایط تحویل منازل آسان تر گردد و ما معتقدیم هر کسی که در نیروی زمینی خدمت می نماید، باید یک منزل سازمانی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1098

به "شرایط تحویل واحد مسکونی برای کارکنان نزاجا آسان تر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحویل واحد مسکونی برای کارکنان نزاجا آسان تر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید