شرکت های دانش بنیان یاری زیادی به شکوفایی اقتصاد کشور کردند

به گزارش تور انگلیس، قربانی گفت: شرکت های دانش بنیان در قالب امور توانمند سازی یاری زیادی به رشد و شکوفایی شرایط مالی کشور کردند.

شرکت های دانش بنیان یاری زیادی به شکوفایی اقتصاد کشور کردند

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار امروز، شنبه 19 بهمن 98 سومین رویداد خوش آمد گویی ویژه شرکت های دانش بنیان جدید با حضور سید محمد صاحبکار رئیس مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان، رضا قربانی معاون تسهیلات صندوق نو آوری و شکوفایی و جمعی دیگر از مسئولان برگزار گردید.

قربانی معاون تسهیلات صندوق نو آوری و شکوفایی در این مراسم گفت: با تسهیل قانون در دهه گذشته ادبیات جدیدی در مورد شرکت های دانش بنیان شکل گرفت. از آنجایی که این شرکت ها از 6 یا 7 سال پیش رونق گرفتند توانستند در 4 عنوان خدمات مالی، تسهیلات، ضمانت و سرمایه گذاری در قالب امور توانمند سازی یاری زیادی به رشد و شکوفایی شرایط مالی کشور نمایند.

او گفت: تحریم ها مشکلاتی را برای ما به وجود آورده اند، اما مزایایی هم دارند برای مثال باعث شده اند تا ما به دیگر کشور ها وابستگی نداشته باشیم و برای توسعه کشور روی پای خود بایستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 107

به "شرکت های دانش بنیان یاری زیادی به شکوفایی اقتصاد کشور کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان یاری زیادی به شکوفایی اقتصاد کشور کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید