ماجرای حضور فرد چاق در تیم لیگ فزونی، بازیکن مورد نظر در تمرینات استقلال است!

به گزارش تور انگلیس، یکی از مربیان استقلال که سمتی مهم در تیم های آموزشگاه باشگاه استقلال دارد به واسطه اینکه پدر بازیکن مورد نظر با فامیلی (ق) مبالغی را به تیم های پایه یاری نموده پسر وی را به تمرینات ریکاوری بزرگسالان استقلال دعوت نموده است!

ماجرای حضور فرد چاق در تیم لیگ فزونی، بازیکن مورد نظر در تمرینات استقلال است!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که خیلی ها تصور می نمایند خبر حضور یک بازیکن غیر حرفه ای یا به اصلاح چاق در تمرینات پرسپولیس اتفاق افتاده اما این بازیکن در تمرینات تیم عظیمسالان استقلال حضور دارد.

یکی از مربیان استقلال که سمتی مهم در تیم های آموزشگاه باشگاه استقلال دارد به واسطه اینکه پدر بازیکن مورد نظر با فامیلی(ق) مبالغی را به تیم های پایه یاری نموده پسر وی را به تمرینات ریکاوری عظیمسالان استقلال دعوت نموده است! این موضوع باعث تعجب بازیکنان استقلال شد و بازیکنان عظیم تر این تیم در این مورد با سرمربی تیمشان صحبت نموده و از این موضوع گلایه کردند اما از آنجا که تمرینات پشت درهای بسته برگزار می گردد مساله به بیرون درز ننموده است.

البته حضور این فرد تنها در تمرینات ریکاوری و به واسطه تشویق وی اتفاق افتاده اما جوان مورد نظر در تمرینات دیگر حق شرکت ندارد. ظاهرا این بازیکن جوان چند بار در تمرینات استقلال شرکت نموده که محمود فکری بعد از متوجه شدن جریان و تکرار حضور او به مربی تیمش تذکر داده که این بازیکن دیگر حق حضور در تمرینات عظیمسالان استقلال را ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 823

به "ماجرای حضور فرد چاق در تیم لیگ فزونی، بازیکن مورد نظر در تمرینات استقلال است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای حضور فرد چاق در تیم لیگ فزونی، بازیکن مورد نظر در تمرینات استقلال است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید