هفته 24 لیگ یک فوتبال، آرمان گهر، خیبر را شکست داد

به گزارش تور انگلیس، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ یک فوتبال، خیبر خرم آباد پس از چند پیروزی و نتایج خوب در لیگ یک، در برابر آرمان گهر بازنده شد.

هفته 24 لیگ یک فوتبال، آرمان گهر، خیبر را شکست داد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال امروز (آدینه) سه بازی انجام شد که نتایج به توضیح زیر است:

آرمان گهر - خیبر خرم آباد

تیم های فوتبال آرمان گهر و خیبر خرم آباد از ساعت 19:50 به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آرمان گهر به خاتمه رسید. تک گل آرمان گهر را حسن شوشتری در دقیقه 68 به ثمر رساند. با این نتیجه آرمان گهر با 30 و خیبر با 34 امتیاز در رده های چهاردهم و هشتم قرار گرفتند.

پارس جنوبی جم - طرفدار

این ملاقات که از ساعت 20:15 شروع شده بود در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پارس جنوبی جم به خاتمه رسید. با این نتیجه پارس جنوبی جم با 35 و طرفدار با 37 امتیاز در رده های هفتم و پنجم قرار گرفتند.

استقلال ملاثانی - نود ارومیه

ملاقات استقلال ملاثانی و نود ارومیه که از ساعت 20:30 شروع شده بود در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال ملاثانی به خاتمه رسید. با این نتیجه استقلال ملاثانی با 30 و نود ارومیه با 22 امتیاز در رده های سیزدهم و هفدهم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 981

به "هفته 24 لیگ یک فوتبال، آرمان گهر، خیبر را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته 24 لیگ یک فوتبال، آرمان گهر، خیبر را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید