هوشیاری پلیس نقشه سرقت مسلحانه را ناکام گذاشت

به گزارش تور انگلیس، هوشیاری ماموران کلانتری باقرشهر و به روز بودن سیستم های ایمنی مغازه طلافروشی باعث شد که دزدان مسلح در نقشه خود ناکام بمانند.

هوشیاری پلیس نقشه سرقت مسلحانه را ناکام گذاشت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری پایتخت در مورد جزییات این خبر گفت: ساعت 10 صبح امروز ماموران کلانتری 175 باقرشهر در حال گشت زنی در بلوار امام خمینی بودند که چشمشان به یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره ای افتاد. خودرو آن طرف بلوار بود و 4 سرنشین داشت. دو نفر از آن ها درحالیکه اسلحه و تبر داشتند از ماشین پیاده شدند و به سمت طلافروشی رفتند. فرمانده انتظامی تهران توضیح داد:فردی که اسلحه داشت مقابل مغازه و دیگری تبر به دست وارد مغازه طلافروشی شد. صاحب مغازه با دیدن آن ها آژیر خطر را به صدا در آورد و دکمه مها (مرکز هشدار الکترونیک) را زد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت اضافه نمود: دکمه مها از سیستم های ایمنی به روز است و باعث می گردد ویترین در گاوصندوقی مخفی گردد. همین کافی بود تا نقشه دزدان نافرجام باقی بماند. سارقان با دیدن ماموران پلیس که برای دستگیری آن ها وارد عمل شدند، وحشت کردند و بی آنکه سرقتی انجام بدهند از مغازه خارج شدند و پس از شلیک 3 تیر هوایی پا به فرار گذاشتند.

سردار ظهیری در ادامه گفت: ماموران کلانتری شماره پلاک خودروی متهمان را بدست آوردند و به زودی با سرنخ هایی که در اختیار دارند سارقان مسلح را دستگیر خواهندکرد.

سردار ظهیری ادامه داد: خوشبختانه با تیزهوشی ماموران و هوشیاری صاحب مغازه طلافروشی در مورد استفاده از سامانه های به روز، این سرقت نافرجام باقی ماند.

به همین دلیل به کسبه ها و افرادی که در صنف طلافروشی و یا فروش اموال گرانقیمت فعالیت دارند هشدار می دهم تا از سامانه مها و مخفی کردن ویترین در گاوصندوق و سیستم های ایمنی به روز استفاده نمایند تا نقشه های دزدان را ناکام باقی بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 520

به "هوشیاری پلیس نقشه سرقت مسلحانه را ناکام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوشیاری پلیس نقشه سرقت مسلحانه را ناکام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید