وزیر کار: افزایش 57 درصدی حقوق مشمولان قانون کار باید اجرا گردد

به گزارش تور انگلیس، وزیر کار با بیان اینکه افزایش 57 درصدی حقوق باید در خصوص کسانی که مشمول قانون کار می شوند اجرا گردد، گفت: اگر کارفرمایی اجرا نکرده باشد. تخلف است و ما به این تخلف در بازرسی های گسترده ای که انجام خواهیم داد رسیدگی خواهیم کرد.

وزیر کار: افزایش 57 درصدی حقوق مشمولان قانون کار باید اجرا گردد

به گزارش خانه ملت، حجت الله عبدالملکی در خصوص افزایش 57 درصدی حقوق کارگران، گفت: افزایش 57 درصدی حقوق برای تمام کسانی که مشمول قانون کار هستند باید اجرا گردد و اگر کارفرمایی اجرا نکرده باشد تخلف است و ما به این تخلف در بازرسی های گسترده ای که انجام خواهیم داد رسیدگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آمار ها در تامین اجتماعی بیانگر این است که این مهم برای اغلب کارگران اجرا شده و به علت اینکه فهرست های مربوطه به فروردین ماه را آخر اردیبهشت ماه دریافت کردیم افزایشی که انتظار داشتیم در اثر افزایش حداقل دستمزد اتفاق بیفتد در عایدی تامین اجتماعی خود را نشان داده بنابراین برآورد این است که به ندرت کسانی هستند که اجرا نکرده باشند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: کارگرانی که مشمول قانون کار می شوند می توانند از کارفرمایی که افزایش 57 درصدی حقوق را اجرا نمی کند شکایت نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1435

به "وزیر کار: افزایش 57 درصدی حقوق مشمولان قانون کار باید اجرا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کار: افزایش 57 درصدی حقوق مشمولان قانون کار باید اجرا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید