طراحی ویلا دوبلکس: 75 درصد تست کرونای مراجعه کنندگان باغملکی مثبت است

به گزارش تور انگلیس، مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: گستردگی بیماری در منطقه ها شهری و روستایی یکنواخت بوده و 75 درصد از تست های کرونایی که از مراجعه کنندگان گرفته می شوند، مثبت هستند.

طراحی ویلا دوبلکس: 75 درصد تست کرونای مراجعه کنندگان باغملکی مثبت است

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران اهواز - کرامت جاودان زاده گفت: تعداد مراجعه نمایندگان سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان روزانه یکهزار و 200 تا یکهزار و 500 نفر هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: شرایط واکسیناسیون علی رغم همه تلاشها، تاکیدها، اعلام خطر ها و برگزاری مانور های خودرویی و پخش فایل های صوتی از مساجد و ترغیب چهره به چهره مطلوب نیست.

این مقام مسئول می گوید: تا به امروز 85 درصد افراد بالای 12 سال نوبت اول، 72/5 درصد نوبت دوم و 23/5 درصد هم نوبت سوم واکسن خود را دریافت کردند.

به گفته او مراجعه برای دریافت نوبت سوم 3 برابر شده است و علاوه بر اینکه سن تزریق واکسن 9 تا 12 بود از امروز 5 تا 9 سال هم آغاز شده که این رده سنی باید واکسن خود را دریافت نمایند.

جاودان زاده گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی رو به افزایش است و می توان با پوشش واکسیناسیون از بستری شدن بیشتر بیماران جلوگیری کرد.

به گفته این مقام مسئول از نظر کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت وقتی 75 درصد تست های اجرا شده مثبت باشد، باید تعداد بیماران بستری خیلی بیشتر از این اندازه بوده در غیر اینصورت اکنون فضای بیمارستان ما جوابگوی حجم بیماران بستری نبود.

او گفت: شرایط رعایت نکات بهداشتی اصلا رضایت بخش نیست و همه مراسمات در همه سطوح برگزار می گردد.

جاودان زاده گفت: در این شرایط باید اقدامات مهمی همانند، بالا بردن پوشش واکسیناسیون، رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، خودداری از برگزاری تجمعات و مراسمات مختلف را انجام دهیم تا از نارنجی و قرمز شدن شهرستان جلوگیری گردد.

شهرستان باغملک در شرایط زرد کرونایی واقع شده است.

ی

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1406

به "طراحی ویلا دوبلکس: 75 درصد تست کرونای مراجعه کنندگان باغملکی مثبت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا دوبلکس: 75 درصد تست کرونای مراجعه کنندگان باغملکی مثبت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید