اتصال اینترنت استارلینک به وسایل نقلیه تا سرانجام سال 2021

به گزارش تور انگلیس، ایلان ماسک با انتشار توئیتی اعلام نمود که اینترنت ماهواره استارلینک تا انتها امسال میلادی به وسایل نقلیه خواهد آمد. ماسک می گوید برای اینکه اینترنت استارلینک قابلیت جا به جایی پیدا کند باید چند ماهواره دیگر به فضا فرستاده و به روز رسانی های سخت افزاری دیگری نیز توسط این شرکت منتشر گردد. او ادعا کرد که تا انتها امسال میلادی می توان انتظار حمل پذیری این سرویس اینترنتی را داشت.

اتصال اینترنت استارلینک به وسایل نقلیه تا سرانجام سال 2021

سرویس اینترنت ماهواره ای Starlink جدید SpaceX در حال حاضر در حال سپری کردن یک دوره آزمایش بتا بسیار محدود است، اما این شرکت با مدیریت ایلان ماسک در حال فکر کردن به آینده است.

همانطور که برای اولین بار توسط CNBC اشاره شد، ماه گذشته شرکت اسپیس ایکس، درخواستی را برای صدور مجوز اتصال اینترنت ماهواره ای به ایستگاه های در حال حرکت به کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا فرستاده بود. ایستگاه های در حال حرکت، اتومبیل ها، کامیون ها، کشتی ها و هواپیما ها هستند.

البته همانطور که در گزارش قبلی هم گفته شد خودرو های کوچک تر و اتومبیل های تسلا هنوز برای برخورداری از این قابلیت باید صبر نمایند، ایلان ماسک در این باره توئیتی را منتشر کرد و نوشت: ترمینال استارلینک بسیار عظیم است و برای نصب روی هواپیما، کشتی، کامیون و کاروان در نظر گرفته شده است.

این یک تغییر عظیم برای Starlink است، استارلینک که در حال حاضر حتی به مشتریان اجازه نمی دهد سخت افزار موجود را از محلی به محل دیگر منتقل نمایند، اگر کسی می خواهد از این نسخه بتا استفاده کند، به او اعلام می گردد که این سرویس محدود به مکانی است که کاربر در هنگام ثبت نام و پرداخت هزینه آدرس آن را وارد نموده، دلیل این امر این است که صورت فلکی ماهواره Starlink هنوز کاملاً ساخته نشده، این موضوع یک محدودیت دائمی نیست، ایلان ماسک بار دیگر با انتشار توئیتی در این باره نوشت: این محدودیت به زودی رفع می گردد و امکان استفاده از اینترنت ماهواره ای در حین حرکت را فراهم می نماید.

اتصال اینترنت Starlink به وسایل نقلیه تا انتها سال 2021

ماسک می گوید برای اینکه اینترنت استارلینک قابلیت جا به جایی پیدا کند باید چند ماهواره دیگر به فضا فرستاده و به روز رسانی های سخت افزاری دیگری نیز توسط این شرکت منتشر گردد. او ادعا کرد که تا انتها امسال میلادی می توان انتظار حمل پذیری این سرویس اینترنتی را داشت.

،انتخاب

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 989

به "اتصال اینترنت استارلینک به وسایل نقلیه تا سرانجام سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال اینترنت استارلینک به وسایل نقلیه تا سرانجام سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید