اجاره ویلا در کردان نزدیکی تهران

به گزارش تور انگلیس، بعد از چند هفته کار در شهر شلوغی مانند تهران یا کرج، استراحت و تفریح می تواند انرژی و انگیزه را به شما برگرداند. اگر به دنبال برنامه ریزی برای داشتن یک تعطیلات بدون دغدغه و راحت هستید، منطقه کردان در نزدیکی کرج و تهران بهترین مکان برای شما خواهد بود.

اجاره ویلا در کردان نزدیکی تهران

جهت دریافت خدمات نقشه کشی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

این منطقه با طبیعت زیبا و دلنشین خود در دل ارتفاعات البرز یک پیشنهاد متفاوت و خاص برای گذراندن تعطیلات خواهد بود. کردان در 65 کیلومتری شهر تهران واقع شده است که می توانید سفری کوتاه و بدون شلوغی جاده را تجربه کنید، اما از قلم نیاندازید که این سفر هرچند کوتاه، بدون داشتن اقامتگاه لذت بخش نخواهد بود.

به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا بیشتر در خصوص اجاره ویلا در کردان با شما صحبت کنیم. پس این مطلب را از دست ندهید و تا خاتمه این مطلب ما را همراهی کنید.

کردان کجاست؟

بگذارید از کمی قبل تر به شما بگوییم. زمانی که هنوز این محل خوش آب و هوا شناخته نشده بود و کسی از جای آن خبر نداشت جز اهالی آن!

کردان با آب و هوای روح بخش و نابی که دارد در زمان های جنگ ایران و عراق کاملا ناشناس بود و تقریبا می توان گفت جز عده ای کم از وجود آن خبر نداشتند و حتی فکرش را هم نمی کردند که در کرج همچین مکان دنج و آرامش بخشی وجود دارد که با پا گذاشتن به این مکان ساعت ها غرق در لذت شوند!

اگر بخواهیم این مکان زیبا را دقیق تر به شما معرفی کنیم، می توانیم از موقعیت جغرافیایی آن در کشور صحبت کنیم. کردان در 25 کیلومتری کرج و در غرب تهران واقع شده است که دارای مناطق مسکونی و 104 هکتار است.

این مکان امروزه به قطب مالی کرج تبدیل شده است؛ زیرا به دلیل حاصل خیز بودن زمین ها باغات زیبایی در خود پرورش داده است و علاوه بر این در سال های اخیر باغ ها و زمین های این شهرستان با افزایش قیمت باور نکردنی روبه رو شده اند و ساخت ویلاها در آن، منطقه کردان را به یک مکان لوکس و تفریحی تبدیل نموده است و شما هم می توانید با اجاره روزانه ویلا در کردان (https://www.otaghak.com/city/kordan) با امکانات ویژه خود، استخر، اتاق های مستر و ویوی جذاب خاطره خوشی را در ذهن خودتان بسازید.

مناطق دیدنی کردان

کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البزر است. این منطقه روستایی بسیار خوش آب و هوا دارای مکان های دیدنی و تفریحی زیادی است. رودخانه پر خروش و مهم کردان که از شمال شرق این روستا از ارتفاعات کهار سرچشمه می گیرد به سمت جنوب غربی روستا جاری است. دنباله این رودخانه بعد از خروج از کردان وارد شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد شده و با عبور از این مناطق به اطراف روستای نجم آباد می رسد. مقصد نهایی این رودخانه، رودخانه شور است.

کردان با داشتن طبیعت منحصر به فرد، رودخانه پر آب، مناطق دیدنی و کوه های زیبای خود مقصد بسیاری از گردشگران است. چه کسی می تواند بگوید که چنین مکانی نمی توانید یک محل بی نظیر برای مسافرت و ساختن خاطره های خوش باشد؟! شما می توانید با اجاره روزانه ویلا در کردان، این لذت را به خودتان هدیه کنید.

چرا در کردان ویلا اجاره کنیم؟

کردان این منطقه خوش آب و هوا که قطب مالی منطقه نیز به شمار می آید؛ برای اقامت و تفریح چند روزه تهرانی ها بسیار مناسب است. در این روستا ویلاهای بسیاری آماده اقامت مسافران در ایام مختلف تعطیلی و غیره تعطیلی است. اجاره ویلا در کردان در کنار اجاره سوئیت و آپارتمان یکی از گزینه های اقامت در این روستا است و سفر شما هر چند روز که طول بکشد می توانید در اقامتگاه خود استراحت کنید و از طبیعت زیبا لذت ببرید.

با کمی سبک و سنگین کردن، می توانید به این نتیجه برسید که اجاره ویلا در کردان یک گزینه بسیار خوب و مالی برای سپری کردن تعطیلات است؛ اما اگر شما علاقه زیادی به شنا و ورزش های آبی دارید، اجاره ویلای استخردار، گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود.

توجه داشته باشید که قبل از سفر خود و هنگام انتخاب ویلا باید در خصوص امکانات ویلا و دسترسی آن به جاده، امکانات و هزینه ها را تحقیق کنید. در خصوص هزینه اجاره ویلا در کردان، این نکته را به خاطر داشته باشید که بعضی از ویلاها لوکس و بعضی دیگر ویلاهای ارزان قیمت تری هستند. میزان اجاره این ویلاها بستگی به میزان امکانات و وسعت آن دارد.

قیمت مناسب اجاره ویلا در کردان

علاوه بر ویلاها، اقامت گاه هایی مانند سوئیت، آپارتمان نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد. ویلاهای مبله با امکانات فراوان در این منطقه به طور مرتب ضد عفونی و نظافت می شوند. بنابراین از این لحاظ مخصوصا در ایام کرونا هیچ دغدغه ای نخواهید داشت. همه ویلاها در کردان جزو ویلاها و اقامتگاه های لوکس به شمار می آیند.

بیشتر این ویلاها استخر، آلاچیق، محوطه سرسبز و زیبا و اتاق های عظیم دارد. اما شما با توجه به امکانات مدنظرتان و تعداد افراد خانواده می توانید از خدمات اجاره روزانه ویلا در کردان استفاده کنید.

با توجه به همین امکانات هزینه یک شب اقامت در این ویلاها از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان متغیر خواهد بود. اجاره ویلا استخردار در کردان راهی آسان برای اقامتی با شکوه و به یاد ماندنی در کردان زیبا خواهد بود.

از کجا ویلا در کردان اجاره کنیم؟

مسلما هیچ کس دوست ندارد که ابتدا سفر برود و بعد برنامه ریزی کند! زمانی که شما بدون تعیین نبودن محل اقامتتان دل به دریا می زنید و سفر می روید ، هیچ تضمینی وجود ندارد که محل اقامت مورد علاقه خودتان را با همان هزینه دلخواهتان و امکانات مورد نظرتان پیدا کنید؛ بنابراین احتمال اینکه سفر به شما خوش نگذرد، بالاست؛ پس چه کنیم؟

در عصر حاضر تکنولوژی در خدمت انسان است و شما می توانید به یاری اینترنت و سایت هایی که در این زمینه وجود دارند، در خانه خودتان تمامی ویلاهایی که برای اجاره روزانه در کردان وجود دارند را آنالیز کنید و با امکانات مورد نظرتان و بودجه خودتان مقایسه کنید و دست به انتخاب بزنید.

درست است که چنین اجاره ویلایی در کردان به نظر وسوسه انگیز می رسد، اما بهتر است در انتخاب سایت اجاره ویلا در کردان، بسیار دقت کنید تا کیفیت خوبی را تجربه کنید.

در هنگام اجاره کردان یا هرکجای دیگر، دقت کنید که سایت مورد نظر شما، نشان اعتماد الکترونیک را داشته باشد و از تیم پشتیبانی مسئولیت پذیر و قوی برخوردار باشد تا شما بتوانید در طول سفر و اجاره ویلا در کردان، مسائل خود را در میان بگذارید تا پیگیری نمایند.

علاوه بر این، وجود انتخاب های متعدد و هزینه های معقول نیز شرط مهمی برای انتخاب سایت برای اجاره روزانه ویلا در کردان است.

توصیه ما به شما

ما تمامی اطلاعات لازم برای اجاره ویلا در کردان را در اختیار شما گذاشتیم تا بتوانید با آگاهی و دانش بیشتری برای اجاره ویلا در کردان اقدام کنید.

یکی از سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند و شما می توانید به راحتی به آنان اعتماد کنید، سایت اتاقک است

منبع : https://www.otaghak.com

منبع: چمدان
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 991

به "اجاره ویلا در کردان نزدیکی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ویلا در کردان نزدیکی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید