اجرای پروژه فیبر نوری در ارومیه تا خاتمه تابستان

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی گفت: طی جلساتی که برگزار گردید آذربایجان غربی جزء نخستین استان هایی بود که در آنالیز و مشخص پیمانکار پروژه وارد عمل شد اما با موانعی که وجود داشت فعلا این پروژه وارد مرحله اجرا نشده است.

اجرای پروژه فیبر نوری در ارومیه تا خاتمه تابستان

وی اضافه کرد: بسیاری از موانع تا به امروز با کوشش و همکاری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرتفع شده و صبانت بعنوان مجری پروژه در استان از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معین و حدود یک ماه پیش به استان معرفی شده است و طبق ابلاغ تا پنج ماه دیگر باید 100 درصد مرکز استان و 20 درصد شهرستان ها اجرایی گردد.

جلیلی نژاد با تاکید بر ضوابط اجرای این طرح و معین شدن چارچوب قانونی آن گفت: شهرداران شهرستان ها و شهرداری کلانشهر ارومیه باید هرچه سریع تر موانع را مرتفع و وارد مرحله اجرا شوند.

این نشست با بحث و آنالیز بعضی از موضوعات و نحوه اجرا و انعقاد تفاهم نامه ادامه یافت و در نهایت مدیر عامل شرکت صبانت به شفاف سازی و پاسخ گویی پرداخت.

در انتها مقرر شد شهرداران شهرستانهای استان طبق تعرفه و ضوابط ابلاغی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با شرکت مذکور همکاری های لازم را بعمل آورند و شهرداری کلانشهر ارومیه با مذاکرات مستقیم با صبانت در اسرع وقت نسبت به انعقاد تفاهم نامه وارد مرحله اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1582

به "اجرای پروژه فیبر نوری در ارومیه تا خاتمه تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه فیبر نوری در ارومیه تا خاتمه تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید