از دادوستدهای قولنامه ای خودرو پرهیز کنید

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران/مرکزی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: به منظور پیشگیری از مسائل بعدی، شهروندان در هنگام خرید و فروش خودرو از داد و ستد قولنامه ای و وکالتی خودداری کرده و حتما نسبت به تعویض پلاک خودروی خود اقدام کنند.

از دادوستدهای قولنامه ای خودرو پرهیز کنید

براساس اعلام پلیس، سرهنگ سیدعلی حسینی در این باره گفت: نکته ای که در برخی از خرید و فروش های وسیله نقلیه مورد توجه قرار نمی گیرد، بسنده کردن به قولنامه یا وکالت نامه های تنظیمی در این خصوص است.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت اتمام معامله و تعویض پلاک و سیر مراحل قانونی گفت: عدم تکمیل معامله و انجام مراحل لازم برای تعویض پلاک سبب می شود، چنانچه خودرو به علت تخلفات راهنمایی و رانندگی یا سایر جرایم دستور توقیف داشته باشد، فرد خریدار با مسائل عدیده ای روبرو شود.

سرهنگ حسینی با توصیه به فروشندگان خودرو نیز گفت: فروشندگان خودرو توجه داشته باشند در صورت فروش خودرو و عدم تعویض پلاک و انتقال سند، چنانچه خریدار مرتکب تخلف یا سایر جرایم شده و خودرو توسط مراجع قانونی توقیف شود؛ دارنده سند مالکیت و صاحب پلاک اتومبیل در وهله اول به مرجع قضایی احضار خواهد شد و تمام مسئولیت آن بر عهده وی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 37

به "از دادوستدهای قولنامه ای خودرو پرهیز کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دادوستدهای قولنامه ای خودرو پرهیز کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید