افزایش فراوری دارو در داروسازی سها

به گزارش تور انگلیس، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت داروسازی سها هلال با اشاره به این که فراوری انواع دارو در مجموعه سها هلال افزایش پیدا نموده است، از فراوری 125 میلیون فقره انواع دارو در امسال اطلاع داد.

افزایش فراوری دارو در داروسازی سها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر حسین عطار مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت داروسازی سها هلال با اعلام افزایش فراوری انواع دارو گفت: شرکت داروسازی سها به عنوان عضوی از خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با آرمان سها - سلامت همه انسان ها، رسالت خویش را فراوری و عرضه فرآورده های دارویی انسانی با بهره گیری از فناروری روز جهان دانسته و سعی در برطرف احتیاجهای دارویی حوزه سلامت در حد توان دارد.

وی اضافه کرد: شرکت داروسازی سها در شرایط فعلی توانست خطوط فراوری هر دو سایت شرکت را با کوشش و همکاری مدیران و کارکنان به صورت فعال حفظ کند و پیرو جلسات مکرر با حضور مدیران ارشد و دست اندرکاران حوزه فراوری و فروش در جهت ارتقای فراوری، راهکارهای مناسبی ارائه شد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر اظهار داشت: این مجموعه در هشت ماهه امسال حدود بیش از 125 میلیون عدد انواع دارو شامل قرص، کپسول و داروهای مایع را فراوری و در جهت برطرف احتیاجهای دارویی حوزه سلامت به بازار عرضه نموده است.

عطار ادامه داد: محصول قرص ایبوپروفن 400 سها که در 2 سال گذشته در این شرکت فراوری نشده بود و بعلاوه شربت مترونیدازول در جهت برطرف احتیاج دارویی حوزه سلامت به این محصول و جهت تسکین دردهای بیماران علی الخصوص در فصل سرما، طی جلسات و برنامه ریزی مدون داروسازی سها، در برنامه فراوری مجدد نهاده شد. این دارو یکی از پرمصرف ترین داروهای ضددرد و ضد التهاب غیر استروئیدی بدون احتیاج به نسخه است.

مدیرعامل شرکت داروسازی سها هلال توضیح داد: امروز داروها و محصولات برند شده شرکت داروسازی سها شامل برونتیف (شربت کتوتیفن)، پروویل (سوسپانسیون ایبوپروفن)، قرص فمارز (قرص لتروزول)، کپسول آسیفن (استامینوفن - ایبوپروفن - کافئین)، سوسپانسیون مالوژل اس (آلومینیوم سایمتیکون-منیزیم)، قرص فیناگرو1 (فیناستراید1 میلی گرم)، قرص فیناپروست5 (فیناستراید5 میلی گرم)، سوسپانسیون مگنی میلک (منیزیم هیدروکساید)، سولامرکربنات (رناهلث)، سیتاگلیپتین (سیتاگلیکس) و سولامر هیدروکلراید (رنالایو) است که فراوری هر کدام از آن یاری بسزایی به برطرف احتیاجهای دارویی کشور نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1256

به "افزایش فراوری دارو در داروسازی سها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فراوری دارو در داروسازی سها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید