ایسوس لپ تاپ های گیمینگ تازه و مجذوب کننده خود را معرفی کرد

به گزارش تور انگلیس، ایسوس دو لپ تاپ تازه گیمینگ را با قابلیت های متفاوت معرفی نموده است.

ایسوس لپ تاپ های گیمینگ تازه و مجذوب کننده خود را معرفی کرد

به گزارش خبرنگاران، شرکت ایسوس به تازگی سری نو لپ تاپ های گیمینگ را معرفی نموده است. این شرکت اخیراً از یک لپ تاپ گیمینگ با کارایی بالا به همراه مدل دیگری با طراحی نازک و سبک رونمایی نموده است. در ادامه نگاهی به مشخصات و طراحی این دو مدل نو می اندازیم.

نسخه ویژه ROG Strix SCAR 17

ابتدا در خصوص مدل برتر صحبت کنیم، لپ تاپ ROG Strix SCAR 17 Special Edition آخرین نسخه از سری ROG Strix است. این یک لپ تاپ گیمینگ با کارایی بالا است که دارای مشخصات درجه یک و خنک نماینده سطح بالا می باشد. این لپ تاپ دارای فلز مایع انحصاری Conductonaut Extreme ROG است که به کاهش دمای CPU و GPU یاری می نماید. در زیر کاپوت، یک پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9-12950HX به همراه کارت گرافیک لپ تاپ NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti که دارای 16 گیگابایت VRAM است، استفاده می گردد.

این CPU و GPU با حداکثر 64 گیگابایت رم دو کاناله 4800 مگاهرتز DDR5 و حداکثر 4 ترابایت حافظه PCIe 4.0 SSD جفت می گردد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی است که در دو مدل ارائه می گردد. مدل اول دارای صفحه نمایش Full HD است که با نرخ تازه سازی سطح بالای 360 هرتز، طیف رنگی 100 درصد sRGB، پنل سطح IPS با همگام سازی تطبیقی و بعلاوه Dolby Vision ارائه می گردد. از طرف دیگر، مدل دوم یک پنل 2K است که دارای نرخ تازه سازی 240 هرتز و پشتیبانی از 100 درصد طیف رنگی DCI P3 است زمان پاسخگویی هر دو پنل 3 میلی ثانیه است و بقیه مشخصات دو مدل نیز یکسان هستند.

سایر ویژگی های این لپ تاپ سطح بالا عبارتند از: صفحه کلید chiclet با نور پس زمینه RGB، همگام سازی Aura، چهار بلندگو که از Dolby Atmos و Hi Res Audio پشتیبانی می نمایند، WiFi 6E، بلوتوث 5.2، باتری 90 وات ساعتی، پورت های USB و پورت های مختلف نمایشگر. وزن این لپ تاپ در مجموع 3 کیلوگرم است که بسیار سنگین به شمار میرود، اما این وزن بالا به خاطر وجود بعضی مشخصات قدرتمند است. طراحی این لپ تاپ، بافت متالیک مات همراه با زیبایی سایبرپانک را ارائه می دهد.

لپ تاپ ROG Flow X16

این شرکت در کنار یک لپ تاپ گیمینگ با کارایی بالا، از نوت بوک نو ROG Flow X16 نیز رونمایی نموده است. این یک لپ تاپِ قابل تبدیل، نازک و سبک است که تنها 2.1 کیلوگرم وزن دارد، اما دارای بعضی مشخصات سطح بالا نیز می باشد. یکی از ویژگی های برجسته آن بدون شک نمایشگر ROG Nebula HDR آن است. این صفحه نمایش 16 اینچی نیز مانند صفحه نمایش ROG Strix SCAR 17 در دو مدل ارائه می گردد. مدل اول یک پنل مینی LED است که دارای وضوح QHD، نرخ به روزرسانی 165 هرتز، زمان پاسخ گویی 3 میلی ثانیه، پشتیبانی از 100 درصد طیف رنگی DCI P3، حداکثر 1100 نیت روشنایی، 512 ناحیه کاهش نور محلی، پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی و ... می باشد.

مدل دوم یک پنل IPS است که با مدل اول ویژگی های مشابهی مانند وضوح و نرخ تازه سازی دارد، اما روشنایی آن کمتر است. در زیر کاپوت از پردازشگر AMD Ryzen 9 6900HS استفاده شده که می توان آن را با کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti که دارای 8 گیگابایت VRAM است، جفت کرد. این CPU و GPU با حداکثر 64 گیگابایت رم 4800 مگاهرتز DDR5 و حداکثر 2 ترابایت حافظه PCIe Gen 4 SSD جفت می شوند. سایر ویژگی های این لپ تاپ عبارتند از: صفحه کلید با نور پس زمینه که از Aura Sync نیز پشتیبانی می نماید، چهار بلندگو با گواهینامه Dolby ATmos و Hi Res Audio، وای فای 6E، بلوتوث 5.2، باتری 90 وات ساعتی و موارد دیگر.

قیمت

قیمت لپ تاپ ASUS ROG Strix SCAR 17 SE از 3500 دلار آمریکا آغاز می گردد. در نقطه مقابل قیمت لپ تاپ ROG Flow X16 از 1950 دلار آغاز می گردد و می تواند تا 2700 دلار آمریکا برای برترین مشخصات بالا رود. هر دو لپ تاپ گیمینگ نو قرار است از ژوئن 2022 به فروش برسند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1431

به "ایسوس لپ تاپ های گیمینگ تازه و مجذوب کننده خود را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایسوس لپ تاپ های گیمینگ تازه و مجذوب کننده خود را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید