این خودرو را قطعه قطعه در خانه تحویل بگیرید!

به گزارش تور انگلیس، ورود وسایل تقلیه الکتریکی یا برقی (EVs) به تعداد زیادی از بازیگران تازه در دنیای خودرو اجازه ظهور داده است. این شرکت ها در حال رقابت با برند های معتبر در بخش خودرو های الکتریکی هستند. لوولی یک شرکت سوئدی نیز یکی از برند ها می باشد. این شرکت خودروسازی می خواهد برای خودرو های کوچک بدون آلایندگی خود متمایز باشد و برای سیستم تحویل عجیب و غریب خود که پیش تر سر و صدا به پا نموده نیز منحصر بفرد خواهد بود.

این خودرو را قطعه قطعه در خانه تحویل بگیرید!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ال پائیس، لوولی با هدف کاهش هزینه ها سیستمی بسیار شبیه به برند هموطن اش در عرصه لوازم خانگی یعنی ایکا ایجاد نموده است: خودرو ها پیش از ارسال به مقصد به صورت قطعه قطعه فراوری می شوند. این بدان معناست که محموله ها می توانند بسیار ارزان تر مورد استفاده قرار گیرند تا جایی که در یک کانتینر با ظرفیت چهار خودرو می توان قطعات مورد احتیاج 20 خودروی لوولی را جا داد. البته برخلاف آن چه که در خصوص مبلمان و وسایل خانه رخ می دهد این خریدار نخواهد بود که وظیفه مونتاژ قطعات را برعهده خواهد داشت. این شرکت دارای کارخانه های مختلف منطقه ای خواهد بود که کار مونتاژ را انجام می دهند. این روش برای تمام مدل های لوولی اعمال می گردد که چندین مدل از آن پیش تر برنامه ریزی شده اند مانند یک خودروی اسپرت با سه چرخ یا یک ون کوچک. با این وجود، در حال حاضر تنها مدل اول Luvly - 0 روشنایی روز را به خود دیده است.

این وسیله نقلیه به طور خاص برای استفاده شهری در نظر گرفته شده است. این یک خودروی بسیار کوچک است که برای حرکت چابک در شهر، اشغال حداقل فضا، مصرف کم انرژی و در عین حال به حداکثر رساندن فضای داخلی طراحی شده است. نتیجه کار مدلی با طراحی مینیمالیستی با شیشه جلوی پهن و برش مستقیم در عقب بوده است. چرخ ها هر کدام با گلگیر مخصوص به خود چهار انتهای بدنه قرار گرفته اند. طول خودروی Luvly - 0 تنها 274 سانتی متر، عرض آن 152 سانتی متر و ارتفاع آن 143 سانتی متر است. چنین ابعادی به آن خودرو اجازه می دهند تا یک وسیله نقلیه واقعا سبک باشد که تنها 381 کیلوگرم وزن دارد. این خودرو علیرغم آن که یک مدل خودروی دو سرنشینه است صندوق عقبی با میزان مناسب دارد.

بخش مکانیکی خودرو با توجه به ویژگی شهری آن با در نظر گرفتن اهداف آن کار را انجام می دهد. این خودرو می تواند با سرعت 88 کیلومتر بر ساعت مسیر خود را بپیماید.

یکی از نقاط قوت این خودرو داشتن باتری 6.4 کیلوواتی است. این ماژول به دو ماژول قابل جابجایی تقسیم شده که هر یک 14 کیلوگرم وزن دارند. بنابراین، امکان شارژ آن در خانه وجود دارد. علاوه بر این، از آنجایی که مصرف انرژی این خودرو بسیار کم است با یک بار شارژ می توان با آن تا 96 کیلومتر رانندگی کرد. این برند در حال حاضر به شما اجازه می دهد تا در وب سایت آن ثبت نام نموده و سفارش خود را با قیمت اولیه 10 هزار یورو (11 هزار دلار) ثبت کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1584

به "این خودرو را قطعه قطعه در خانه تحویل بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودرو را قطعه قطعه در خانه تحویل بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید