باارزش ترین دروازه بان های جهان

به گزارش تور انگلیس، پایگاه آماری CIES را گزوهی از محققان تشکیل می دهند که در سال 2005 تاسیس شده است و بر روی تحلیل داده های جهانی فوتبال تمرکز نموده است. آن ها سابقه همکاری با فیفا، یوفا، منچستر سیتی و چلسی را داشته اند و طبق نمونه آماری که منتشر نموده اند رمزدیل با ارزش 79 میلیون یورویی در صدر فهرست باارزش ترین دروازه بان های جهان قرار گرفته است.

باارزش ترین دروازه بان های جهان

این بازیکن 25 ساله در تابستان 2021 و با انتقالی به ارزش حدودی 30 میلیون پوند به توپچی ها پیوست و با توجه به دو بار سقوط پیاپی با تیم های شفیلد یونایتد و بورنموث همه از این انتقال متعجب شدند، اما این دروازبان انگلیسی به سرعت جایگاه خود را به عنوان گزینه اول دروازه بانی آرسنال و نقش مهمی را در کورس قهرمانی آرسنال در فصل گذشته لیگ جزیره ایفا کرد. او بعلاوه قرارداد 4 ساله جدیدی را با آرسنال به امضا رساند تا به قول خودش خاطرات ویژه بیشتری را رقم بزند. او در این باره گفته بود: دیوانه کننده است که دو سال از آمدن به اینجا می گذرد. می دانم که شما از جذب من خیلی هیجان زده نشده بودید و کاملا درکش می کنم. من حق نداشتم که به اینجا بیایم و انتظار داشته باشم شما مرا یک دروازه بان عالی ببینید. اینجا باشگاه بسیار بزرگی است و دروازه بان های بزرگی نیز در اینجا حضور داشته اند. به محض اینکه وارد تیم شدم فرصتی بهم داده شد. حس می کردم که شما خیلی بیشتر مرا درک می کردید. من محبت شما را حس می کنم و فکر می کنم شما هم عشقی که من به شما دارم را حس می کنید.

دومین دروازه بان باارزش جهان در این فهرست جانلوئیجی دوناروما دروازه بان پاری سن زرمن است که 75 میلیون یورو ارزش گذاری شده است و آلیسون بکر سنگربان لیورپول با ارزش 67 میلیون یورو جایگاه سوم این فهرست را در اختیار دارد.

منبع: فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1617

به "باارزش ترین دروازه بان های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باارزش ترین دروازه بان های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید