تور فرانسه ارزان: بازی Steelrising گیم پلی دارک سولز طور را به فرانسه قرن هفده می آورد

به گزارش تور انگلیس، استیل رایزینگ (Steelrising) یک بازی نو به سبک سری سولز است. این بازی به وسیله سازندگان بازی گادفال به نام اسپایدر (Spider) ساخته شده است. حال تریلر نوی از آن منتشر شده که اطلاعاتی در زمینه داستان، کاراکتر و دشمنان ارائه می دهد.

تور فرانسه ارزان: بازی Steelrising گیم پلی دارک سولز طور را به فرانسه قرن هفده می آورد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

یکی از اولین چیزهایی که توجه شما را در تریلر جلب خواهد نمود هنر به کار رفته در این بازی است. شخصیت اصلی داستان به نظر چیزی بین یک عروسک و سرباز است. دنیای این بازی در قرن 1700 میلادی جریان داشته و کشور آن فرانسه است. در این بازه زمانی، انسانیت در دوره تاریکی قرار داشته و شرایط بسیار خاص است. دشمنان بسیار در این بازی همگی طراحی خاصی داشته و چیزی نیستند که شما در تریلر دیگر مشاهده نموده باشید.

بازی استیل رایزینگ در جولای سال 2020 معرفی گردید. این بازی شما را در برابر شاه لویی 14 قرار خواهد داد. دشمنان شما هم ارتش رباتیک این شاه است. زمانی که این بازی در سال 2020 معرفی گردید، انتظار می رفت که تا الان عرضه گردد. حال با توجه به تأخیرهای متعدد قرار است در سال 2022 عرضه گردد.

بازی استیل رایزینگ برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس به همراه کامپیوتر در ماه ژوئن سال 2022 (تابستان 1400) عرضه خواهد شد.

خلاقیت در دنیای بازی های ویدیویی چیزی است که همیشه از آن استقبال می گردد. حال با توجه به تریلر تازه منتشر شده از استیل رایزینگ این بازی یکی از عناوین بسیار خلاقانه سال 2022 خواهد بود. با توجه به نمونه های بسیاری که در سال 2022 عرضه خواهند شد این بازی هم می تواند رقیب خوبی برای دیگر نمونه ها باشد. به نوعی می توان گفت که با توجه به تاریخ های عرضه منتشر شده، سال 2022 سال بسیار شلوغی برای دنیای گیمینگ خواهد بود. به خصوص با اتفاقات و عرضه های بسیار بد بعضی از بازی ها در سال 2021 قطعا دنیای گیمینگ احتیاج به یک تغییر داشته و امیدواریم سال 2022 بتواند این تغییر باشد.

منبع: Gameinformer.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1271

به "تور فرانسه ارزان: بازی Steelrising گیم پلی دارک سولز طور را به فرانسه قرن هفده می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: بازی Steelrising گیم پلی دارک سولز طور را به فرانسه قرن هفده می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید