با این روش ها نیازی به خرید کرم های گران قیمت چین و چروک پوست نیست!

به گزارش تور انگلیس، مجله اینترنتی تناسب اندام/ بسیاری از ما برای حفظ جوانی پوستمان کوشش زیادی می کنیم. خانم های کره ای، هر شب یک برنامه ده مرحله ای برای مراقبت از پوستشان انجام می دهند، و خانم های فرانسوی از معجون ها و روغن های پوست که با ظرافت تهیه شده استفاده می نمایند.

با این روش ها نیازی به خرید کرم های گران قیمت چین و چروک پوست نیست!

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

چین و چروک زمانی رخ می دهد که پوست خشک و شل گردد. هیچ قدرتی در دنیا وجود ندارد که بتواند جلوی پیری پوست را بگیرد، اما با رسیدگی به مسائل پوستی، می توانید هرگونه نشانه های پیری را به تاخیر بیندازید.

حالا قبل از خرید محصولات ضد پیری فوق العاده گران قیمت، توصیه می کنیم که مستقیما به آشپزخانه بروید و برای جلوگیری از چین و چروک، این داروهای خانگی شگفت انگیز را آماده کنید:

مرطوب نماینده آووکادو، عسل

برای دور کردن چین و چروک ها، به یک مرطوب نماینده خوب احتیاج دارید. پس، از این مواد کاملا طبیعی که به حفظ رطوبت و پر کردن چین های پوست یاری می نمایند بهره ببرید. آووکادو، حاوی چربی های سالمی است که پوست را گوشتالو و هیدراته می نماید.

عسل هم، التهاب را تسکین می دهد، از خشکی جلوگیری نموده، و پوست را سفت می نماید. خامه حاوی اسیدهای لاکتیک است که سلول های مرده پوست را به آرامی لایه برداری نموده و پوست جوان تر و درخشان تر زیرین را آشکار می نماید.

3 قاشق غذاخوری خامه تازه

1/4 فنجان آووکادو

1 قاشق غذاخوری عسل خام ارگانیک

دستور تهیه

در یک مخلوط کن، تمام مواد را با هم ترکیب کنید و تا زمانیکه غلظت آن کاملا یکدست گردد، پوره کنید. حالا صورتتان را تمیز و خشک کنید. این مخلوط را روی پوستتان بمالید و بگذارید حداقل یک ساعت بماند. سپس آن را کاملا با آب ولرم آبکشی نموده و به آهستگی خشک کنید. برای هیدریشن بیشتر از یک روغن زیبایی بهره ببرید.

تونر ریحان

تونر، یک راه عالی برای خنک کردن پوست و جان دوباره دادن به پوست رنگ پریده و کدر است. این تونر ریحان، نه تنها ملایم است بلکه گردش خون را نیز افزایش می دهد. ریحان همچنین حاوی عوامل ضدعفونی نماینده، ضد باکتری و ضد قارچ می باشد، بنابراین اگر پوستتان مستعد آکنه یا جوش زدن است، از این دستور خوشتان خواهد آمد:

3 قاشق غذاخوری برگ ریحان تازه یا خشک شده

1 فنجان آب جوش مقطر

صافی

بطری اسپری

دستور تهیه

برگ های تازه یا خشک شده ریحان را له کنید و سپس در یک قوری با یک فنجان آب جوش مخلوط کنید. بمدت حداقل ده دقیقه آن را بجوشانید و بگذارید این مخلوط سرد گردد. با یک صافی، این مایع را صاف کنید. مایع صاف شده را در یک بطری اسپری بریزید.

می توانید از این تونر به دو روش بهره ببرید. اول اینکه یک پنبه توپی را با این مایع خیس کنید و بعد از پاکسازی صورتتان، روی آن بمالید. دوم اینکه اسپری را همراه خودتان داشته باشید و هر زمان از روز که دوست دارید، این مایع را برای با طراوت کردن پوستتان، روی آن اسپری کنید.

اسکراب آگاوه و لیمو

لایه برداری نقش مهمی در از بین بردن چین و چروک ها دارد. سلول های مرده پوست، روی لایه رویی پوست جمع می شوند. این امر، پوست را خشک، لکه دار و شل می نماید و همچنین باعث بوجود آمدن خال های قهوه ای برجسته بیشتری می گردد. آگاوه، رطوبت را به آرامی به پوستتان بر می گرداند، در حالیکه لیمو، سلول های مرده پوست را از بین می برد و آکنه را نیز برطرف می نماید.

2 قاشق غذاخوری شهد آگاوه

2 قاشق غذاخوری آب لیمو

نصف فنجان برنج که بصورت ریز پودر شده باشد

دستور تهیه

در یک کاسه تمیز، تمام مواد را بخوبی با هم مخلوط کنید. با دستهای تمیز، این اسکراب را به صورتتان بمالید. با حرکت دایره ای و ملایم، پوست را ماساژ دهید. این کار به بهبود جریان خون یاری می نماید و باعث می گردد پوستتان، روشن و صورتی رنگ گردد.

هرگز پوست را مالش ندهید. سپس پوست را با آب ولرم، آبکشی نموده و به آرامی خشک کنید. شما می توانید از این اسکراب برای نرم کردن پینه ها و پاکسازی بافت پوست دست هایتان نیز بهره ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 381

به "با این روش ها نیازی به خرید کرم های گران قیمت چین و چروک پوست نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این روش ها نیازی به خرید کرم های گران قیمت چین و چروک پوست نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید