برای قطع شدن ریزش مو، این روغن را تهیه کنید

به گزارش تور انگلیس، همه ما در زندگی پرمشغله امروز در پی راهکار های جامع هستیم که بتواند به ما در مقابله با مسائل متعدد یاری کند. یکی از این راهکار های مفید استفاده از روغن جوانه گندم است که از هسته دانه های گندم استخراج می گردد.

برای قطع شدن ریزش مو، این روغن را تهیه کنید

بدون شک در بازار رقابتی امروز نام محصولات زیادی را در حوزه مراقبت از مو می شنوید که ادعا می نمایند می توانند سلامت موهای شما را بازیابند. آیا تا به امروز در خصوص روغن جوانه گندم شنیده اید؟ آیا می دانید فواید آن چیست؟ آیا می دانید چگونه و چطور می توانید از آن برای زیبایی و سلامت موهای خود بهره ببرید؟ در این مطلب از خبرنگاران به موضوع درمان ریزش مو با روغن جوانه گندم می پردازیم.

تاثیر روغن جوانه گندم بر مو را جدی بگیرید!

این روغن منبع غنی ای از ویتامین های B1، B2، B3، B6، B12، اسیدفولیک، منیزیم، پتاسیم، فسفر و سایر مواد مغذی است، لذا وجود آن در یک رژیم غذایی سالم لازم است.

این روغن در مقایسه با سایر غلات و دانه های گیاهی از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. تقریبا 25 درصد از کل مواد مغذی را شامل می شود. از این رو مزایای بسیاری برای سلامتی دارد. اگر بدانید که این دانه چگونه می تواند در سلامت و زیبایی موها به شما یاری کند شگفت زده خواهید شد.

روغن جوانه گندم

برای مشاهده تاثیر روغن جوانه گندم بر مو کافی است مقداری روغن جوانه گندم را رقیق نموده و پوست سر خود را با آن ماساژ دهید

تحقیقات نشان داده است که از هر 6 نفر 3 نفر، حداقل برای یک بار شوره سر را تجربه نموده اند. شوره سر از پوست فرق سر ناشی می شود نه موها. در واقع می توان گفت که سلامت و درخشندگی موها به سلامت پوست سر شما برمی شود. این روغن خاصیت مرطوب نمایندگی داشته و می تواند در ترمیم موهای آسیب دیده و حتی شوره سر نیز مؤثر باشد.

برای مشاهده تاثیر روغن جوانه گندم بر مو کافی است مقداری روغن جوانه گندم را رقیق نموده و پوست سر خود را با آن ماساژ دهید یا آن را به شامپو و نرم نماینده خود اضافه کنید تا با از بین رفتن شوره سر شاهد افزایش ضخامت و درخشندگی موهای خود شوید.

ریزش مو و روغن جوانه گندم!

ریزش مو می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد و عوامل محرک زیادی نظیر فقر غذایی، رژیم های نامناسب، بیماری یا استرس شدید، سبب بروز این مشکل می شوند. البته ریزش مو شدید می تواند با عوامل ژنتیکی نیز مرتبط باشد. عوارض جانبی بعضی داروها یا درمان های پزشکی، تغییرات هورمونی و عفونت های پوستی نیز از دیگر عوامل بالقوه ای هستند که سبب ریزش مو می شوند.

بعلاوه بیماری هایی مانند آلوپسی، تریکوتیلومانیا (اختلال کندن مو) و تلوژن افلوویوم نیز سبب ریزش مو ناگهانی و شدید می شوند که در این موارد برای یافتن علت و تشخیص آن باید به پزشک مراجعه شود تا درمان مناسب صورت گیرد.

راه طبیعی ریزش مو

راه های طبیعی بسیاری وجود دارند که به طور بالقوه در درمان ریزش مو مؤثرند. پیروی از یک رژیم غذایی حاوی ویتامین های تقویت نماینده مو مثل ویتامین E، برای کاهش ریزش مویی که درنتیجه فقر غذایی رخ داده، بسیار حائز اهمیت است. آیا می دانید که یک قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم حاوی بیش از 15 میلی گرم ویتامین E است؟

از مهم ترین تاثیر روغن جوانه گندم بر مو باید گفت که این روغن برای تسکین پوست سر، تقویت مو و درعین حال آرام کردن هرگونه التهاب پوستی در ناحیه سر مؤثر است. ماساژ منظم پوست سر با این روغن سبب افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به پوست سر می شود. ازاین رو می تواند در کنترل ریزش مو، تحریکات پوستی، خارش و التهاب پوست سر مؤثر باشد.

ماساژ منظم پوست سر با روغن جوانه گندم سبب افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به پوست سر می شود. ازاین رو می تواند در کنترل ریزش مو مؤثر باشد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب پوست خود را در خانه لیفت کنیدرا بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1450

به "برای قطع شدن ریزش مو، این روغن را تهیه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای قطع شدن ریزش مو، این روغن را تهیه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید