برخورد با تاکسی های فاقد پروانه هوشمند شروع شد

به گزارش تور انگلیس، سرپرست معاونت نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شروع طرح شناسایی و برخورد با تاکسی های فاقد پروانه هوشمند تاکسیرانی اطلاع داد.

برخورد با تاکسی های فاقد پروانه هوشمند شروع شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید امیر هنجن درباره برخورد با تاکسی های فاقد پروانه هوشمند گفت: طرح شناسایی و برخورد با تاکسی های فاقد پروانه تاکسیرانی به منظور ساماندهی و قانونمندی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران به اجرا درآمده است که فاز عملیاتی این طرح به زودی شروع می گردد.

هنجن پروانه هوشمند تاکسیرانی معتبر را لازمه این شغل برشمرد و اضافه کرد: در مرحله اولیه طرح، از مراجع مرتبط از جمله دارایی، بیمه خودرو، عوارض ملک، ثبت احوال و... استعلام های لازم اجرا شده و بانک اطلاعاتی از تاکسیرانانی که فاقد پروانه تاکسیرانی معتبر هستند، تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در فاز عملیاتی طرح، تیم های نظارت میدانی در جهت های پرتردد تاکسی های فاقد پروانه تاکسیرانی مستقر می شوند، گفت: در این آنالیز میدانی، تاکسیرانان فاقد پروانه تاکسیرانی معتبر که دارای مدارک مالکیت خودرو هستند از افرادی که این مدارک را ندارند، جداسازی می گردد.

هنجن ادامه داد: با راهنمایی تیم های نظارتی، فرآیند تمدید و یا صدور پروانه تاکسیرانی برای تاکسیرانان دارای مدارک مالکیت خودرو شروع می گردد و از تردد تاکسیرانان فاقد مدارک مالکیت خودرو جلوگیری و به پارکینگ راهنمایی می شوند.

سرپرست معاونت نظارت و امورمناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران یادآور شد: پروانه هوشمند تاکسیرانی از مدارک مهم تاکسیران به شمار می رود و بایستی دقت نمایند تا مدت اعتبار پروانه منقضی نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 61

به "برخورد با تاکسی های فاقد پروانه هوشمند شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با تاکسی های فاقد پروانه هوشمند شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید