تور ارزان سنگاپور: هزینه سفر به کشور سنگاپور

به گزارش تور انگلیس، کشور سنگاپور در جنوب شرق قاره آسیا واقع شده است و یکی از برترین مقاصد گردشگری در دنیا است. سنگاپور در زبان سانسکریت به معنای شهر شیر است و شما می توانید مجسمه ها و نماد شیر را در پارک های این کشور از جمله پارک مرلیون ببینید. کشور سنگاپور کشوری بسیار مدرن و ثروتمند است که علاوه بر مساحت کمی که دارد مورد علاقه بسیاری از گردشگران است. اگر به کشور سنگاپور علاقه دارید و قصد دارید به آن سفر کنید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا از هزینه سفر به سنگاپور اطلاع پیدا کنید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان سنگاپور: هزینه سفر به کشور سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

هزینه های پیش از سفر

پیش از اینکه برای سفر اقدام کنید توجه داشته باشید که برای رفتن به کشور سنگاپور باید ویزا داشته باشید. کشور سنگاپور در ایران سفارتخانه ندارد و شما برای اخذ ویزا باید به وسیله آژانس های هواپیمایی اقدام کنید. هزینه اخذ ویزای سنگاپور از 140 دلار تا 300 دلار متغیر است.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید واحد پول این کشور است. واحد پول کشور سنگاپور دلار سنگاپور است که با علامت اختصاری (SGD) نمایش داده می گردد. یکی از کارهایی که باید پیش از سفر به این کشور انجام دهید تهیه دلار سنگاپور است که به وسیله شعب بانک ملی و یا صرافی ها می توانید برای اخذ آن اقدام کنید. خرید بلیط هواپیما تهران سنگاپور

هزینه سفر به سنگاپور

قدم بعدی خرید بلیط هواپیما است. این کشور پرواز مستقیم ندارد و شما باید از پروازهایی با یک یا دو توقف به سمت سنگاپور بروید. هزینه بلیط هواپیما برای این سفر مبلغی بین 4 تا 10 میلیون تومان است که با توجه به زمان سفر و قیمت دلار و غیره متغیر است.

هزینه اقامت

کشور سنگاپور یکی از کشورهای تقریبا گران است و هر ساله رویدادهای علمی بزرگ دنیا در این کشور برگزار می گردد. هزینه اقامت در سنگاپور بسته به نوع هتل متغیر است. هزینه اقامت در هتل دو ستاره از شبی 300 تا 600 هزار تومان، در هتل سه ستاره از شبی 600 هزار تا 1 میلیون تومان، در هتل چهار ستاره از شبی 900 هزار تا 1 میلیون و 500 هزار تومان و در هتل پنج ستاره از شبی 1 میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان خواهد بود. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در این هتل ها می تواند با توجه به زمان سفر شما و قیمت دلار روز متغیر باشد.

هزینه حمل و نقل عمومی

در این کشور برترین نوع حمل و نقل استفاده از (مترو) یا مترو است. قیمت بلیط مترو در این کشور حدودا 4 دلار است و اگر شما دارای کارت های مخصوص گردشگران باشید به طور نامحدود می توانید با آن در سیستم متروی شهری تردد کنید. هزینه تاکسی در کشور سنگاپور قدری بالاست و به ازای هر کیلومتر 0.5 دلار باید بپردازید. یکی دیگر از وسایل نقلیه در سنگاپور تریشا است که همان سه چرخه های محله چینی ها است که بین 10 تا 20 دلار هزینه دارد.

هزینه خورد و خوراک

اگر می خواهید در یک رستوران ارزان قیمت در کشور سنگاپور غذا میل کنید باید برای هر نفر حدودا 13 دلار هزینه بپردازید. هزینه صرف غذا در رستوران قیمت میانه برای هر نفر حدودا 30 دلار است. اگر به فست فود علاقه دارید یکی از گزینه های ارزان قیمت برای صرف غذا رستوران های مک دونالد است که برای هر نفر حدودا 7 دلار سنگاپور باید بپردازید. اگر می خواهید در هزینه سفر به سنگاپور خود صرفه جویی کنید حتما غذاهای خیابانی این کشور را نیز امتحان کنید زیرا قیمت آن ها بسیار پایین تر است و یک وعده غذای خوب و ارزان به حساب می آیند. معروف ترین غذاهای سنگاپور

هزینه بازدید از مکان های دیدنی

اگر می خواهید در شهر سنگاپور گردش کنید می توانید از تورهای روزانه گردش در شهر بهره ببرید که هزینه آن از 30 دلار سنگاپور آغاز می گردد. برای بازدید از مکان های دیدنی نیز باید هزینه ورودی از 15 دلار سنگاپور تا 40 دلار سنگاپور بپردازید. جاذبه های گردشگری سنگاپور

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1215

به "تور ارزان سنگاپور: هزینه سفر به کشور سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سنگاپور: هزینه سفر به کشور سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید