تصاویر هواپیمای منحصر به فردی که پورشه و امبرائر ساخته است

به گزارش تور انگلیس، دو شرکت خودروسازی پورشه و هواپیماسازی امبرائر در یک همکاری مشترک، بسته لوکس خودرو و هواپیمای اختصاصی دوئت را معرفی نموده اند که فقط در تعداد محدودی عرضه شده است.

تصاویر هواپیمای منحصر به فردی که پورشه و امبرائر ساخته است

به گزارش خبرنگاران، امبرائر شرکتی شاخص در فراوری هواگردهای اختصاصی است و هواپیمای فنوم 300ای این شرکت از جت های شخصی مطرح محسوب می گردد. این مطلب را صفحه ای اینستاگرامی به نام 7air نوشته و ادامه می دهد: اکنون این هواپیما طی یک همکاری با خودروساز خاص اروپایی پورشه با خودروی پرچم دار 911 توربو اس این شرکت جفت شده تا یک بسته گران قیمت و لوکس را ارائه دهد.

بسته 10.9 میلیون دلاری این دو شرکت که دوئت نامیده می گردد، فقط به 10 جفت محدود می گردد و علاوه بر وسایل نقلیه، شامل یک مجموعه چمدان ویژه سه عددی و یک ساعت مچی تیتانیوم اختصاصی سوئیس است که با ساعت های تعبیه شده در پنل های نسخه محدود فنوم 300ای و پورشه 911 توربو اس مطابقت دارد.

در مجموعه دوئت طراحی به کار گرفته شده برای هواپیما و خودرو الهام بخش یکدیگرند. برای نمونه سبک دوخت روی صندلی امبرائر فنوم 300ای بر پایه پورشه 911 اس توربو شکل گرفته است و صندلی های هر دو خودرو دارای بندهای کششی قرمز، کوک های دوخت آبی و رویه های فیبر کربنی برای ایجاد یکپارچگی مشترک است. صندلی های کابین خلبان فنوم 300ای هم متناسب با خودرو طراحی شده است.

هواپیما و خودرو بعلاوه از پالت های رنگ خارجی و طرح کلی مشترک برخوردارند. قسمت بالایی آن با رنگ فلزی نقره پلاتینی دیده می گردد که در پایان به رنگ فلزی خاکستری جت تبدیل می گردد. تقسیم این دو رنگ هم با یک نوار تزئینی به رنگ کروم درخشان و آبی تند است. علاوه بر این ورودی های هوا در 911 توربو اس با همین رنگ کروم درخشان رنگ آمیزی شده است تا با لبه های محفظه موتورهای فنوم 300ای مطابقت داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1592

به "تصاویر هواپیمای منحصر به فردی که پورشه و امبرائر ساخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر هواپیمای منحصر به فردی که پورشه و امبرائر ساخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید