جزئیات نو از آقای ب؛ مردی علیه استقلال!

به گزارش تور انگلیس، بعد از روی کار آمدن احمد مددی در استقلال شکاف مدیریتی در این تیم بیشتر شد و در این مدت درحالی که اعضای هیات مدیره قصد برکناری مددی را داشتند به یک باره خودشان برکنار شدند تا معین گردد یک چهره پرنفوذ سیاسی در جریانات و مناسبات تاثیرگذار بوده است.

جزئیات نو از آقای ب؛ مردی علیه استقلال!

تیم فوتبال استقلال در سالیان اخیر با مسائل عدیده زیادی دست وپنجه نرم نموده است، از مسائل اقتصادی و مصیبت هایی که مدیران وقت به این تیم تحمیل نموده اند تا ناکامی های آبی پوشان در مستطیل سبز تا جایی که مجموعه این عوامل در همه این سال ها، این روز ها فریاد طرفداران این تیم را بیشتر از هر زمان دیگری بلند نموده و آن ها اعتقاد دارند با وجود این ماجرا ها و ممانعت هایی که برای موفقیت استقلال از دیدگاه طرفداران به وقوع می پیوندد هیچ کس نیست صدای آن ها را شنیده و حق این تیم را بستاند.

در همین یک سال اخیر و بعد از جدایی محمود فکری و روی کار آمدن فرهاد مجیدی بار ها از شکاف عمیق مدیریتی و کادرفنی خبر داده و شاهد قهر و آشتی های زیادی ازسوی کادرفنی، بازیکنان و عوامل مختلف در باشگاه استقلال بودیم. این درحالی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، درصد زیادی از انرژی استقلالی ها صرف مقابله با حواشی شده که البته مدیریت هم در آن تاثیر زیادی دارد.

بعد از روی کار آمدن احمد مددی در استقلال شکاف مدیریتی در این تیم بیشتر شد و در این مدت درحالی که اعضای هیات مدیره قصد برکناری مددی را داشتند به یک باره خودشان برکنار شدند تا مشخص گردد یک چهره پرنفوذ سیاسی جریانات و مناسبات چیدمان ترکیب مدیران استقلال را در این ماه های اخیر راهبری نموده و در این بین تاثیرگذار بوده است.

نکته قابل توجه اینکه بعد از مدتی یکی دیگر از افراد نزدیک به این چهره پرنفوذ سیاسی (آقای ب) در دولت قبل به اسم عضو هیات مدیره و سپس ریاست هیات مدیره در باشگاه استقلال منصوب شد تا جایی که امروز بیشتر امور اجرایی و اقدامات اساسی زیرنظر این فرد یعنی اصغر ملکیان انجام می گردد.

حدس ها درخصوص ترکیب مدیران استقلال به همین جا ختم نمی گردد و حتی عده ای معتقدند بعضی مناسبات درون وزارت ورزش در ارتباط با باشگاه استقلال از پشت پرده به وسیله این فرد پرنفوذ سیاسی و به وسیله بعضی چهره ها مثل معاون ورزش قهرمانی در زمان وزارت سلطانی فر که البته این روز ها سعی می نماید خود را به سجادی هم نزدیک کند مشخص شده و این فرد پرنفوذ که امروز بیشتر به واسطه ارتباطش با مجلس همچنان در راس کار به جای مانده در پی آن است تا در دولت نو هم از این مناسبات استفاده لازم را ببرد تا ترکیب چیدمان مدنظر خود را برای مدیریت بعدی باشگاه پرطرفدار و مردمی استقلال مورد لحاظ قرار دهد. ماجرا زمانی جالب تر می گردد که بدانید این چهره به خودی خود علاقه ویژه ای به فرهاد مجیدی دارد، اما اینکه چطور زیردستان او نمی توانند با فرهاد بسازند، قدری عجیب است.

درنهایت اینکه دخالت های آقای ب در باشگاه استقلال تمامی نداشته و او که پیش از این خودش هم جزء گزینه های وزارت ورزش بود، همچنان به بعضی اقدامات به وسیله عواملش در این باشگاه مشغول است و به واسطه رابطه نزدیک با حمید سجادی باعث شده فعلا خبری از تغییرات در استقلال نباشد. سجادی که مدعی بود به زودی تغییرات در راه است اخیرا گفته که به هیات مدیره سرخابی ها اعتماد دارد و نباید عجله کرد!

فرهیختگان

منبع: فرارو
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1150

به "جزئیات نو از آقای ب؛ مردی علیه استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نو از آقای ب؛ مردی علیه استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید