جزئیات قتل عام خانوادگی در اهواز

به گزارش تور انگلیس، دوشنبه صبح 16 فروردین ماه، پیش از طلوع آفتاب هشت نفر به دست یک مرد به قتل رسیدند. مردی که به خودش هم رحم نکرد. تیتر هایی که برای این گزارش زده می گردد عجیب است، در صفحات مجازی می گویند تگزاس هم به این شکل نیست؛ در یک روز هشت نفر به قتل برسند و در انتها قاتل خودکشی کند.

جزئیات قتل عام خانوادگی در اهواز

روزنامه هفت صبح در ادامه نوشت: داستانی ترسناک از مردی 50ساله که ماجرا را رقم می زند. نامش را نمی گویند، می گویند نام طوایف در میان است و اسم یک نفر بقیه را هم بدنام می نماید. صبح زود قبل از طلوع آفتاب مرد 50ساله از خواب بیدار می گردد، از محل زندگی اش در شیبان، شهری در بخش مرکزی شهرستان باوی در استان خوزستان راه می افتد تا خودش را به اهواز برساند.

به شهرک اندیشه در اهواز، خانه همسر اولش می رود. زنی که دو سال پیش از او جدا شده و پسری 9 ساله داشتند. زن گفته بوده او توهم دارد و طلاق گرفته است. به مرد خبر می رسد همسر اولش ازدواج نموده یا در حال ازدواج است، این جرقه یک جنون برای مرد50 ساله معتاد به ماده شیشه است.

او در اهواز ساعت حدود 6 صبح، پدر، مادر و دو برادر همسر اول خود را با شلیک سلاح جنگی به قتل می رساند. (فایز. ک با یک قبضه اسلحه کلاشینکف، جعفر. ک 65ساله، جسیمه. ج60ساله، عبدو. ک 45ساله نابینا و ثمین. ک 33ساله را به گلوله می بندد) بعد با پسر 9 ساله اش که در خودرو همراهش بوده است به سمت کارون حرکت می نماید.

مسافتی طولانی را طی می نماید تا به محله کانتکس برسد. در آنجا همسر دومش که درواقع دختردایی اش بوده با خانواده اش زندگی می کردند. ازدواج دومی که آن هم پیروز نبود. به آنجا می رسد و در را به روی او باز نمی نمایند. عصبانی با خودرو به در آهنی می کوبد و وارد خانه می گردد.

بعد دایی اش، زن دایی و پسردایی اش را به قتل می رساند. سپس پسر 9 ساله اش را می کشد و دست آخر کار خودش را نیز یکسره می نماید. اما ماجرای این مرد 50 ساله که بعضی منابع غیررسمی می گویند به تازگی از زندان آزاد شده بوده و سابقه کیفری داشته است چیست؟ او معتاد به شیشه بوده و خانواده اش نیز از او دوری نموده بودند.

می گویند وقتی همسر اول ازدواج می نماید، این مرد به جنون می رسد. می گویند، چون همسرش ازدواج می نماید، از فشار اعتیاد و توهم همه خانواده را قتل عام می نماید. او در حال حاضر راننده کامیون و مکانیک بوده و قبلا با پدرش که فوت شده در بنگاه ماشین کار می نموده است. کسی که به تنهایی در مسکن مهر زندگی می کردو سال 88 به اتهام حمل سلاح و در سال 94 به دلیل ضرب و جرح همسر دوم دستگیر شده.

اما نکته عجیب داستان مرد 50 ساله اهل شیبان این بوده که قبلا برادر این فرد نیز عمویش را به قتل رسانده بوده است، چون با دخترعمویش که همسرش بوده به اختلاف می خورد و بعد خودش را می کشد. می گویند هیچ مشکل مالی ای در کار نبوده و فشار زندگی خانوادگی و اعتیاد عامل این اتفاق می گردد.

فرماندار اهواز هم درباره این ماجرا می گوید: کشف وسیله مصرف ماده مخدر شیشه (پایپ) در لباس قاتل، نشان می دهد که مصرف مواد مخدر از عوامل موثر در ارتکاب این جنایت بوده است. جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز درباره جزئیات جدید این حادثه شرح داد: بر اساس گزارش های دریافتی علاوه بر قتل هشت نفر در این حادثه، سه نفر از بستگان این خانواده ها نیز زخمی شده اند. قاتل پیش از این سابقه کیفری و حبس داشته و بر اساس تحقیقات محلی از نزدیکان او، معین شده است که به مواد مخدر شیشه نیز اعتیاد داشته است.

عالمی نیسی اضافه نمود: پلیس اسلحه و خودروی استفاده شده در این جنایت را کشف و ضبط نموده و تحقیقات در این زمینه هنوز ادامه دارد.، اما در بخشی دیگر می گویند محله ای که در آنجا قتل اتفاق افتاده محله زرگان در اهواز است. اما با محلی ها و مطلعان که حرف می زنید، می گویند محله فرق نمی نماید؛ اینجا اسلحه به وفور هست و هرکسی وقتی به خواسته اش نرسد، دست به سلاح می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 920

به "جزئیات قتل عام خانوادگی در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات قتل عام خانوادگی در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید