خواستگاری رمانتیک در دربی بلژیک

به گزارش تور انگلیس، یک خواستگاری در خاتمه مسابقه فوتبال حسن ختام جنجال های دربی بلژیک بود.

خواستگاری رمانتیک در دربی بلژیک

دربی بزرگ فوتبال بلژیک، رویارویی استاندارد لیژ و اندرلخت در دقیقه 62 پس از پرتاب تعدادی مواد آتش زا به وسیله طرفداران میهمان برای دومین بار متوقف شد.

داور بازی را برای اولین بار در دقیقه 57 متوقف کرد. درست زمانی که طرفداران اندرلخت ناراضی از فزونی 3-1 استاندارد، چندین شراره، بمب های دودزا و صندلی را به داخل زمین پرتاب کردند.

این وقفه یک ربع به طول انجامید و زمانی که به نظر می رسید اوضاع بالاخره آرام شده است، بازی از سر گرفته شد. اما فقط برای پنج دقیقه! یعنی تنها پنج دقیقه زمان کافی بود تا طرفداران میهمان دوباره موشک ها را به زمین پرتاب نمایند. برم فان دریشه داور مسابقه طبق مقررات مسابقه را متوقف کرد.

با این حال، این خاتمه اتفاقات در استادیوم موریس دوفراسن نبود. پس از سوت خاتمه، آرون دونوم، وینگر نروژی استاندارد، نامزد خود را به زمین دعوت کرد. روی زمین زانو زد و دستانش را به سمت او دراز کرد و از او خواست تا به پیشنهاد ازدواج او پاسخ مثبت دهد. در این لحظات، گوینده استادیوم برای خوشحالی طرفداران میزبان فریاد زد.

استاندارد در حال حاضر با 25 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است و اندرلخت در رده میانه دوازدهم قرار گرفته است. برای پیروز ترین باشگاه بلژیکی، این بدترین آغاز فصل از سال 1930 است. لازم به ذکر است خنک با 37 امتیاز در صدر قرار گرفته است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1505

به "خواستگاری رمانتیک در دربی بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواستگاری رمانتیک در دربی بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید