دانلود فیلم تازه دوبله و سریالهای رایگان ، کمدی دینامیت در رسانه مووی لند

به گزارش تور انگلیس، فیلم دینامیت را می توان به عنوان یکی از زیباترین و البته بهترین فیلم های سینمایی در سال جاری دانست.

دانلود فیلم تازه دوبله و سریالهای رایگان ، کمدی دینامیت در رسانه مووی لند

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام مووی لند، این اثر تقریباً تمام نقاط قوت برای جذب مخاطبان را در خود دارد. همین مورد هم سبب شده تا به عنوان پرفروش ترین فیلم دوران کرونا و البته تاریخ ایران تبدیل شود.

دانلود فیلم دینامیت به همراه پخش آنلاین

بازیگران عالی، فیلمنامه قوی، داستان زیبا، تیم فنی حرفه ای، کارگردان با تجربه و… تنها گوشه ای از مزایای منحصر به فردی است که این اثر سینمایی در خود دارد. در واقع داستان این فیلم در رابطه با یک ساختمان است که ساکنان متفاوتی را در خود دارد. یک طبقه از این ساختمان دو طلبه با بازی پژمان جمشیدی و احمد مهرانفر ساکن هستند. در طبقه دیگر دو دانشجوی خانم با بازی نازنین بیات و زیبا کرمعلی حضور دارند. در طبقه دیگر هم یک ساقی مواد با بازی محسن کیایی حضور دارد. تفاوت در طرز فکر این افراد و البته صحنه ها و برخوردهایی که آن ها با یکدیگر خواهند داشت، باعث می شود تا این داستان شکل و فرمی زیبا به خود بگیرد. البته باید عنوان کنیم داستان ساختارشکنانه این اثر باعث شد تا به مدت 3 سال توقیف باشد. اما از 10 تیر 1400 توقیف برطرف شد و این اثر اکنون در تمام سینماهای کشور اکران می شود. البته باید این نکته را عنوان کنیم که بیش از 27 دقیقه از نسخه اصلی این فیلم سانسور شده است. با این وجود این اثر توانست به رکورد فروش 38 میلیارد تومانی برسد که در نوع خود و البته با توجه به شرایط کرونا موجود در جامعه، بسیار بسیار ایده آل است. وجود مسعود اطیابی در مقام کارگردان این اثر را می توان به عنوان یکی دیگر از مهمترین مولفه هایی در نظر گرفت که باعث شده تا این اثر به موفقیت چشمگیری برسد. او کارنامه درخشانی در زمینه ساخت و تولید فیلم های سینمایی دارد. از طرفی دیگر او توانست به خوبی بازیگران این اثر را با نقش هایشان هماهنگ کند. همین مورد هم سبب شد تا موفقیت های چشمگیری برای آن به وجود آید.

دانلود فیلم نو با لینک مستقیم

اگر جزو عاشقان سینما باشید، بدون شک تا به این لحظه عبارت دانلود فیلم نو را در اینترنت جستجو کرده اید. بدون شک چنین جستجویی با نتایج بسیار زیادی روبرو بوده است. اما غالب نتایجی که به نمایش در می آید، نمی توانند نیاز شما را برآورده نمایند. در حقیقت اغلب فیلم هایی که در این حیطه نمایش داده می شود، چندان نو هم نیستند. این وب سایت ها با مخاطبان آشنا نیستند و تنها هدف آنها دریافت ورودی از موتورهای جستجو و البته نمایش تبلیغات آزاردهنده شان به آنان است.

این موضوع باعث شده تا طرفداران سینما تا حد زیادی از این موضوع سرخورده و ناامید شده و یک رسانه را به عنوان مرجع خود انتخاب نمایند. آنان هر بار برای دانلود فیلم نو به این رسانه مراجعه کرده و نوترین آثار را از آن دانلود می نمایند. مووی لند یکی از این رسانه ها است که توانسته تا به این لحظه نیاز طیف زیادی از مخاطبان را برآورده نماید. این رسانه هیچ تبلیغات آزار دهنده ای ندارد. بلکه توانسته نوترین فیلم های روز دنیا را در سریع ترین زمان ممکن برای مخاطبان خود فراهم نماید. همین مورد سبب شده تا بسیاری از افراد برای دانلود فیلم نو، به رسانه مووی لند مراجعه نمایند.

دانلود سریال ایرانی و خارجی با کیفیت مناسب

هر ساله تعداد زیادی سریال در دنیا تولید می شود در کدام از آنها موضوعات و البته ماجراهای مختص به خود را دارند. وجود بازیگران حرفه ای در آنها از دیگر مولفه هایی است که باعث می شود تا این آثار جذابیت ویژه ای داشته باشند. با این وجود اگر در پی یک سریال خاص باشید، به سختی می توانید آن را در وب فارسی پیدا کنید. دلیل این موضوع را می توان کیفیت پایین رسانه هایی دانست که در این حوزه فعالیت می نمایند. در واقع اغلب این رسانه ها توجهی به نیاز مخاطبان خود ندارند. به همین جهت است که سطح وبسایت شان را با تبلیغات مختلف پوشانده اند.از طرفی دیگر برای هر اثر هم توضیحات مناسب ارائه نمی دهند. به همین جهت است که اغلب مخاطبان در زمان دانلود با سردرگمی روبرو می شوند. رسانه مووی لند سعی داشته تا به نحوی این مشکل را برطرف سازد. به همین جهت بوده که نوترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را برای مخاطبان خود قرار داده است. این کار باعث می شود تا آنها ساده تر بتوانند به اثر دلخواه خود برسند. چنانچه شما هم در پی دانلود سریال خارجی هستید، می توانید به رسانه مووی لند مراجعه فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1337

به "دانلود فیلم تازه دوبله و سریالهای رایگان ، کمدی دینامیت در رسانه مووی لند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود فیلم تازه دوبله و سریالهای رایگان ، کمدی دینامیت در رسانه مووی لند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید