دومین خروجی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران: پرسپولیس در شرایطی مهیا می شود تا برای پنجمین بار پیاپی جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد که شرایط چندین بازیکنش برای فصل پیش رو هنوز مشخص نشده است.

دومین خروجی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگاران، اولین بازیکنی که جدایی اش از پرسپولیس قطعی شده محمد حسین کنعانی زادگان است که با رقمی بسیار بالا راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد. کنعانی زادگان تنها بازیکن پرسپولیس نیست که این تیم را ترک می کند، چون چندین بازیکن دیگر این باشگاه قراردادشان انتهای همین فصل به پایان می رسد و آن ها هنوز تصمیمی برای تمدید نگرفته اند.

احمدی نوراللهی در زمره همین افراد است که تمدید نکرده و شایعه شده او هم از پرسپولیس جدا می شود، ولی نام شده اگر شرایط مالی باشگاه سروسامان بگیرد، احمد در این باشگاه ماندنی است. با این وجود، فارغ از آن هایی که شایعه شده با اتمام قراردادشان در باشگاه دست و پنجه نرم می کنند، نام شده دومین خروجی قطعی پرسپولیس در انتهای فصل علی شجاعی است. مدافع - هافبکی که نتوانسته فرصت بازی زیادی در این باشگاه به دست بیاورد. آنطور که اطرافیان شجاعی خبر داده اند او می خواهد به تیمی برود که فرصت بازی کردن به نام بازیکن اصلی را داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1109

به "دومین خروجی پرسپولیس مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین خروجی پرسپولیس مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید