تور ارزان هند: رایزنی صفری با سفرای آلمان و هند در وین درباره توسعه مناسبات مالی

به گزارش تور انگلیس، سفرا و نمایندگان دائم آلمان و هند در وین در ملاقات با معاون دیپلماسی مالی وزارت خارجه ایران درباره ضرورت زمینه سازی و انعقاد قراردادهای نو مالی، توافق کردند.

تور ارزان هند: رایزنی صفری با سفرای آلمان و هند در وین درباره توسعه مناسبات مالی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، در حاشیه مذاکرات برطرف تحریم های در وین، عصر دیروز (دوشنبه) مهدی صفری معاون دیپلماسی مالی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در اتریش حضور دارد با سفرا و نمایندگان دائم آلمان و هند دیدار و در مورد بسط و تحکیم روابط مالی دوجانبه در حوزه های مختلف مالی از جمله نفت، امور بانکی، امور بندری و شرکت های مالی بحث و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تاکید بر ضرورت آمادگی برای زمینه سازی و انعقاد قراردادهای نو مالی، توافق کردند تا به رایزنی های خود در این زمینه ادامه داده و راستا را برای ارتقای روابط دوجانبه مالی هموار نمایند.

لازم به ذکر است معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه چندی پیش گفت که تقویت روابط تجاری با همه منطقه ها جهان در دستور کار جدی این وزارتخانه قرار گرفته است.

به گزارش فارس، دور هشتم مذاکرات وین به منظور برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران از روز سه شنبه 19 بهمن ماه و بعد از تنفسی 11 روزه برای مشورت هیأت ها با مرکز هایشان با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در مرکز اتریش از سر گرفته شد و از آن موقع تا به امروز در سطوح و فرمت های مختلف در حال برگزاری است.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه دیروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره مذاکرات جاری در وین با بیان این که هیچ توافقی در وین انجام نمی گردد مگر این که پول ملت ایران در اختیار این ملت قرار بگیرد، گفت که هنوز منتظر تصمیمات اروپا و آمریکا هستیم و آن اراده را در آنها ندیدیم. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1361

به "تور ارزان هند: رایزنی صفری با سفرای آلمان و هند در وین درباره توسعه مناسبات مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: رایزنی صفری با سفرای آلمان و هند در وین درباره توسعه مناسبات مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید