برطرف ریجکتی ویزای کانادا

به گزارش تور انگلیس، چرا ویزا ریجکت می گردد؟

ریجکتی ویزا دلایل مختلفی دارد. آنالیز مدارک و صلاحیت های شما جهت صدور ویزا، خصوصا در خصوص کشورهای پیشرفته و صنعتی، با دقت خاصی صورت می گیرد. هرگونه عدم صداقت در مراحل اخذ ویزا، شما را به سادگی به سمت ریجکت سوق خواهد داد. برخی کشورها به خالی بودن صفحه های پاسپورت شما حساسند. همچنین پاسپورت شما باید تمیز و مرتب باشد. پاسپورت کثیف و خراب ممکن است کار شما را با مشکل روبرو کند.

برطرف ریجکتی ویزای کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر ویزای شما موقتی و مسافرتیست، افسر ویزا باید مطمئن گردد شما دلیل لازم برای بازگشت به کشور خود را خواهید داشت. اگر او شک ببرد که شما قصد پناهندگی یا فرار را دارید، ویزای شما ریجکت خواهد شد. هدف شما از سفر، مدارک مربوط به محل سکونت، توصیه نامه موسسه یا دانشگاه و تمکن اقتصادی، این ها مدارکیست که باید با صداقت کامل ارائه شده و در صورت وجود عدم صداقت یا مشکل اعتبار در آن ها، ویزای شما ریجکت می گردد.

چه باید کرد؟

شما بلافاصله پس از ریجکت شدن ویزایتان قادر به اعتراض نخواهید بود؛ بلکه باید مدتی (معمولا 6 ماه) صبر نموده و سپس اقدام کنید. اگر قبل از به سرانجام رسیدن این مدت اقدام نمایید بدون شک ریجکت خواهید شد و از آن به بعد، برای اخذ هرگونه ویزایی با مسائل جدی و احتمال ریجکتی بسیار بالا روبرو خواهید بود. یک بار ریجکت شدن نیز کم نیست و برای دفعات بعد باید کوشش زیادی در جهت کسب اعتماد کشور مورد نظر و آفیسر ویزا انجام دهید.

پس از گذشت 6 ماه از ریجکتی ویزا، باید با یاری یک تیم حقوقی (موسسه های مهاجرتی - وکلای مهاجرتی)، نسبت به استعلام دلیل ریجکت شدن ویزا از سفارت مورد نظر اقدام نموده و سپس خلاهای موجود در مدارک خود را کامل نمایید. همچنین اگر اشتباهی در مراحل اخذ ویزا انجام داده اید از آن آگاه شده و از تکرار آن جلوگیری کنید. شانس اخذ ویزا پس از یک بار ریجکتی به قدر چشم گیری کاهش می یابد اما هرگز غیرممکن نیست. با انتخاب وکیل یا موسسه مجرب و دقت دو چندان در روال انجام کار می توان به موفقیت تا حد زیادی امید داشت.

اعتراض به ریجکتی کانادا

ویزامتریک چیست

منبع: اینترنت
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 612

به "برطرف ریجکتی ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف ریجکتی ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید