روایت نماینده زاهدان از شرایط این شهر ، توصیه شهریاری به مردم سیستان و بلوچستان

به گزارش تور انگلیس، نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شهر زاهدان در آرامش است، گفت: خواهشم از مردم زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ نمایند. اجازه ندهند از احساسات پاک مردم سوءاستفاده شده و جان هموطنان ما به خطر بیفتد.

روایت نماینده زاهدان از شرایط این شهر ، توصیه شهریاری به مردم سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران، حسینعلی شهریاری با اشاره به اتفاقات روز گذشته در زاهدان گفت: در حال حاضر آرامش در زاهدان برقرار است و فعلا مسئله ای ندارد. مسئولان در حال پیگیری علت بروز اتفاقات روز گذشته در زاهدان هستند و نتیجه ارائه خواهد شد.

وی در توصیه ای به مردم زاهدان گفت: توصیه ام به هموطنانم در کل کشور و شهر زاهدان و استان سیستان و بلوچستان این است که آرامش خود را حفظ نمایند و اجازه ندهند عده ای از احساسات پاک مردم استان ما سوءاستفاده نمایند و جان هموطنان ما را به خطر بیندازند.

نماینده زاهدان ادامه داد: حتی اگر یک نفر از هموطنان ما مجروح شده و یا جانش را از دست دهد، برای همه ناراحت نماینده است و قابل تحمل نیست؛ خواهشم از مردم این است که آرامش خود را حفظ نمایند.

شهریاری در سرانجام گفت: بزرگان اقوام، طوایف و روحانیت اهل سنت و تشیع و امام آدینه محترم مسجد مکی زاهدان به همه مردم استان سیستان و بلوچستان توصیه نموده اند که آرامش خود را حفظ نمایند و اجازه ندهند از احساسات پاک مردم سوءاستفاده شده و جان هموطنان ما به خطر بیفتد.

ظهر روز گذشته (آدینه 8 مهر) تعدادی افراد مسلح ناشناس به کلانتری 16 زاهدان حمله کردند که بر اساس اخبار اولیه تعدادی از عابرین و ماموران مجروح و به بیمارستان منتقل شدند؛ در پی این اتفاقات شورای تامین سیستان و بلوچستان ضمن صدور اطلاعیه، مردم را به حفظ آرامش دعوت کرد و از آنان خواست از نزدیک شدن به اماکن و محل های تجمعی خودداری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1495

به "روایت نماینده زاهدان از شرایط این شهر ، توصیه شهریاری به مردم سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت نماینده زاهدان از شرایط این شهر ، توصیه شهریاری به مردم سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید