ساعت بازی فوتبال ایران ، کامبوج

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی مرحله برگشت گروهی به مصاف کامبوج می رود تا احتمالا راحت ترین بازی این مرحله از رقابت ها را برگزار کند. این بازی که در شهرمنامه بحرین برگزار می گردد امروز آدینه 21 خرداد 1400 و از ساعت 19.00 به وقت تهران برگزار می گردد.

ساعت بازی فوتبال ایران ، کامبوج

به گزاش خبرنگاران، ایران در حال حاضر در جدول رده بندی گروه سوم با 12 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از بحرین در رده دوم ایستاده است. عراق با 14 امتیاز تیم صدرنشین گروه است. از آنجا که از هر گروه تیم اول به صورت مستقیم راهی مرحله دوم انتخابی می گردد و تیم های برتر دوم هم آنها را همراهی می نمایند، انتظار می رود که جدال ایران - عراق، دیداری که قرار است روز 25 خرداد برگزار گردد، حساسیت فوق العاده ای داشته باشد.

ایران در شرایطی مهیا می گردد تا از ساعت 19.00 به مصاف کامبوج برود که احتمالا به بازیکنان اصلی اش استراحت داده و به بازیکنان نیمکت نشین فرصت حضور در میدان دهد. کامبوج در جدول این گروه، در قعر جدول جا خوش نموده است. لازم به ذکر است بازی رفت که در استادیوم آزادی برگزار گردید با نتیجه پرگل 14 بر صفر به سود ایران به اتمام رسید.

منبع: فرارو
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1093

به "ساعت بازی فوتبال ایران ، کامبوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت بازی فوتبال ایران ، کامبوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید