ملی پوش بسکتبال ایران: با قدرت بیشتری به میادین باز می گردیم

به گزارش تور انگلیس، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب پنجره دوم مسابقات بسکتبال انتخابی کاپ آسیا، تیم ملی ایران شامگاه دوشنبه در دیدار برابر سوریه که به میزبانی قطر برگزار گشت، متحمل شکست شد.

ملی پوش بسکتبال ایران: با قدرت بیشتری به میادین باز می گردیم

بعد از این دیدار، مایک رستم پور که به عنوان نماینده دیگر بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورمان در نشست خبری حاضر شده بود، گفت: این رقابت ها قهرمانی آسیاست نه مسابقات باشگاهی و هر تیمی که بهتر بازی کند پیروز خواهد شد.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی در هر دو بازی (عربستان و سوریه) بازیکنان را به خوبی هدایت می کرد اما پیروز نشدیم سوریه را شکست دهیم. باید تلاش خود را بیشتر کنیم چرا که این رقابت ها جهت قهرمانی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این هم چنین شرایط دشواری در مسابقات تجربه کرده است یا نه، گفت: بله، قبلاً هم چنین تجربه ای داشتیم. در جهت قهرمانی آسیا هر تیم و بازیکنی برای کشورش می جنگد و قطعاً ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم.

رستم پور در مورد جورج کل بازیکن آمریکایی الاصل تیم سوریه یادآور شد: او بسیار بازیکن کوشایی است که در این دیدار هم برایمان دردسر ساز شد.

وی با بیان اینکه نمی دانم در دیدار برابر سوریه چند پرتاب سه امتیازی را از دست دادیم، شرح داد: این موضوع باعث شد از نظر روانی تحت تأثیر قرار بگیریم. سوریه بازی خیلی خوبی از خود ارائه داد. هر روزی، می تواند برای هر تیم یا بازیکنی روز خوبی باشد و در آن نمایش قابل قبولی ارائه دهند.

این ملی پوش بسکتبال کشورمان تاکید کرد: 9 ماه از میادین دور بودیم اما قطعاً با قدرت بیشتری باز خواهیم گشت و با توان بیشتری مبارزه می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 696

به "ملی پوش بسکتبال ایران: با قدرت بیشتری به میادین باز می گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش بسکتبال ایران: با قدرت بیشتری به میادین باز می گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید